مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تغییر چهره بازرس موزر از سری کمیسر رکس در سن 65 سالگی!!!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


کمیسر رکس یک مجموعه تلویزیونی اتریشی-ایتالیایی با موضوع پلیسی است. این سریال اولین بار بین سال های 2004 تا 1994 در اتریش فیلمبرداری شد، اما در سال 2007 در ایتالیا و فصل یازدهم آن فیلمبرداری شد. طبق گزارش تلویزیون اتریش ORF، این فیلم برای فصل 12 در وین تولید خواهد شد.سریال کانادایی هادسون و رکس نیز یک سریال اسپین آف است.


کمیسر Rec

یک سگ آموزش دیده توسط پلیس یک ژرمن شپرد است که توانایی انجام کارهای خارق العاده را دارد. در ابتدا با کارآگاه موزر کار می کرد. مهارت های او عبارتند از هل دادن ویلچر، اشاره و یافتن یک دارو یا بدن، و استفاده از GPS مرتبط با آن. همانطور که افسران پلیس می توانند به روش خود پیدا کنند، مجرمان را دستگیر کنند یا مجرمان را زمین گیر کنند. تا به امروز، چهار سگ نقش رکس را بازی کرده اند.


کمیسر Rec

سانتو فوم سیگلمر که با نام «بیجای» نیز شناخته می‌شود، از سال 1994 تا 1999 نقش رکس را بازی کرد و سپس در سال‌های 1999 تا 2004 در سریال رت باتلر و سپس از سال 2008 تا 2012 بازی کرد. رکس سگ‌ها را هنری صدا کرد و در نهایت از سال 2013، سگ‌ها را نیک نامید. نقش رکس را در سریال بازی کرده است.


کمیسر Rec

آخرین صحنه فیلم بازرس رکس مرگ موزر است، موزر در حین انجام وظیفه با یک قاتل فراری (با بازی اولریش تاکر) بازیگر مشهور آلمانی در حالی که تلاش می کند معشوقه موزر، پاتریشیا ناهولد (روانشناس) موزر را بکشد، مبارزه می کند. و معشوقه موزر).

بیشتر بخوانید  فرزندان خوانندگان معروف از آرتا جهانبخش تا ژانکو چاوشی


کمیسر Rec

اولریش در حین نجات پاتریشیا با اسلحه به پشت او شلیک می کند و پاتریشیا را بیهوش می کند و اولریش پاتریشیا را با طناب به صندلی می بندد و اسلحه را به سمت رکس می گیرد و سعی می کند به رکس شلیک کند.


کمیسر Rec

اما موزر با شلیک به جایی حواس اولریخ را پرت می کند. موزر می خواهد بلند شود، اما اولریش موزر را می کشد. اولریش پس از قتل موزر خود را کشت. رکس احساسات تقریباً انسانی را روی بدن بی جان موزر در بیمارستان نشان می دهد.


کمیسر Rec

توبیاس مورتی؛ توبیاس بلوب متولد شد. ۱۱ ژوئیه ۱۹۵۹) یک هنرپیشه اتریشی است.


کمیسر Rec

مورتی که در گریس آم برنر در تیرول متولد شد، بزرگ‌ترین چهار برادر از جمله توماس، کریستف و بازیگر همکار گرگور بلاب است. از سال 1997، او با جولیا مورتی (نام خانوادگی ویلهلم)، یک ابواییست ازدواج کرده است. آنها سه فرزند دارند، آنتونیا (متولد اوت 1998)، لنزا والنتینا (متولد فوریه 2000) و رزا کاسیاس (متولد فوریه 2011). نام خانوادگی حرفه ای او از مادرش که اصالتا ایتالیایی است گرفته شده است.


کمیسر Rec

مورتی در دانشگاه موسیقی و هنرهای کاربردی وین آهنگسازی خواند و سپس به مونیخ رفت تا در سالن معروف Otto-Falkenberg-Schule روی صحنه تمرین کند.


کمیسر Rec

از سال 1994 تا 1998، مورتی در سریال تلویزیونی بازرس رکس در نقش ریچارد موزر، رئیس واحد قتل ظاهر شد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *