مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تعطیلی در انتظار اصناف خراسان جنوبی / لزوم اجرای طرح شهید سلیمانی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند ، حمید ملانوری ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت درمان تاجگذاری استان به اثرات مضر این بیماری اشاره کرد و گفت: “

وی گفت: “برخی مشاغل مانند کفش فروشی ها و فروشگاه های لباس تجمعی نیستند ، اما چون در تهیه کالاهای اساسی جدی نیستند ، در لیست مشاغلی قرار دارند که باید محدود و با رنگ قرمز کرون بسته شوند.”

استاندار خراسان جنوبی افزود: ایجاد محدودیت در محلات شلوغ و شلوغ که شرایط اضطراری خاصی ندارند ، ضروری است و بنابراین مکان هایی مانند پذیرایی ، رستوران ، باشگاه های ورزشی و استخرها باید محدود شود و سمینارها ، همایش ها ، گردهمایی هایی که مردم جمع می شوند. “در محیط داخلی بپوشید و خطر عفونت را افزایش دهید ، رنگ قرمز ممنوع است.

کاهش 58 درصدی پروتکل های بهداشتی

ملانوری با تأکید بر اینکه در هر صورت ما باید به این شکل عمل کنیم ، گفت: “هنگام بحث در مورد پارک ها ، برخی معتقدند که به دلیل بسته نشدن محیط ، در صورت وجود پروتکل های بهداشتی ، هیچ محدودیتی در حضور افراد وجود ندارد.” آسیب به محل کار و افرادی هستند که با باز بودن پارک ها مخالفت می کنند و می گویند هر جا اجتماع باشد عفونت وجود دارد.

وی ادامه داد: گزارش ها نشان می دهد انطباق با پروتکل ها که در سه ماه گذشته حدود 90 درصد بود اکنون در کشور به 48 درصد و در خراسان جنوبی به 58 درصد رسیده است.

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: رعایت قوانین بهداشتی ، استفاده از ماسک ، دقت در فاصله اجتماعی و پرهیز از دوره ها در کاهش فراوانی بسیار م effectiveثر است و بالعکس بی احتیاطی در پیروی از دستورالعمل ها باعث افزایش تعداد بیماران می شود.

بیشتر بخوانید  شرکت توزیع برق استان همکاری لازم با کشاورزان را ندارد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

ملانوری گفت که اگر مردم اطلاعات بیشتری در مورد این بیماری و عوارض آن داشته باشند ، مطمئناً بیشتر در مدیریت اوضاع نقش دارند. وی گفت: “همه شهرداری ها ملزم به نصب بنرهای نمایان حاوی این بیماری هستند.” ویروس کرونا و صدمه به پیاده روها ، میادین ، ​​ورودی پارک ها.

لزوم اجرای مجدد طرح شهید “سلیمانی”

وی بر لزوم اجرای مجدد طرح شهید سلیمانی در تمام مناطق استان تأکید کرد و خاطرنشان کرد: این طرح در دوره قبل در مدیریت بیماری بسیار مثر بود ، بنابراین بسیج ، سپاه ، هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی باید این کار را انجام دهند در تمام مناطق Run قوی تر از قبل برنامه ریزی کنید.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه واکسیناسیون باید یکی از ملزومات جدی استان باشد ، گفت: تا آنجا که می توانیم واکسیناسیون را به ویژه در گروه های پرخطر و پرخطر افزایش دهیم ، سهم بزرگی در مدیریت بیماری ها داشته ایم. “

ملانوری گفت: “اگر بخواهیم احساس خستگی کنیم و شرایط را جدی نگیریم ، آسیب هایی خواهیم دید که به راحتی قابل جبران نیستند.”

انتهای پیام / 3403 / ح


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *