مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شرکت توزیع برق استان همکاری لازم با کشاورزان را ندارد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



طبق گزارش ها گزارشگر بیشترپیش از ظهر پنجشنبه ، پیمان عالمی در گفتگو با خبرنگاران گفت: تعداد باغات استان حدود 100000 هکتار است که حدود 40،000 هکتار برای کشاورزی و 20،000 هکتار برای باغات است. برش خورده است ، چاههای 200 متری دچار ریزش شدید شده و دیواره های آنها به شدت آسیب دیده است و حدود 170 میلیون تن باید برای تعمیر تجهیزات هزینه شود.

رئیس اتحادیه صنفی کشاورزی از استان کوم با اشاره به اینکه روزانه بین 7 تا 8 حلقه چاه به دلیل قطع برق و برگشت سریع آب که مانند موشک در یک چاه 200 متری عمل می کند ، آسیب می بینند ، افزود: وقتی همه تجهیزات دفن می شود ، هنگامی که سقوط می کند استفاده از وسیله دیگری یا پمپ انتقال آب از چاه به مزارع امکان پذیر و عملی نیست.

وی تأکید کرد که پس از خسارت ناشی از قطعی برق در هنگام ریزش چاه ، مردم مجدداً مجوز حفر چاه را دریافت می کنند که این یک روند طولانی و دشوار است و باید حدود یک میلیارد و 500 میلیون تن پرداخت کنند ، : درآمد حاصل از چاه های کشاورزی استان کمتر از 500 میلیون تن در سال است و اگر چاه ها تعطیل و در خانه رها شوند ، کشاورزان از یک میلیارد تن سود می برند. اما همه کشاورزان مشکل و دغدغه تولید را با توجه به شعار سال در نظر می گیرند و بر اساس آن عمل می کنند.

عالمی با اشاره به اینکه شرکت توزیع برق قم باید زمان قطع برق در مناطق مختلف را به طور صحیح ، دقیق و با اطلاع قبلی مثلاً دو ساعت قبل از قطع برق به کشاورزان اطلاع دهد ، اظهار داشت: امنیت غذایی کشور مربوط به کشاورزان است. و اگر مشکلی در کشاورزی وجود داشته باشد ، قطعاً در آینده به امنیت غذایی شهروندان آسیب می رساند و محصولات کافی برای مردم وجود دارد. تحویل رفتن نیست

بیشتر بخوانید  شکایت رسمی باشگاه پیکان از داور مسابقه مقابل سپاهان

رئیس اتحادیه صنفی کشاورزی استان کوم با اشاره به اینکه هرگونه کسوف منجر به آسیب رساندن به کشاورز می شود ، اظهار داشت: عدم تعامل شرکت توزیع برق با اتحادیه صنفی کشاورزان در سال های اخیر یکی از بسیاری از وقفه ها در روستاها است.

وی با اشاره به اینکه با قطعی چهار ساعته برق در روستاها ، آنها عملاً یک چهارم کشاورزی خود را در روز از دست می دهند و تولید آنها کاهش می یابد ، افزود: طبق ماده 25 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار ، چاه ها و زمین های کشاورزی باید از برق استفاده کنند. “ساعات روز و اگر هر روز برق آنها به هر دلیلی قطع یا در بحران باشد. مشاوره تحویل او باید تصمیم بگیرد جیری برای دریافت خسارت از کشاورزان.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *