مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فال روزانه دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


موقعیت خورشید در فال روزانه

خورشید در موقعیت ثور (Tarus)

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 😂
ویژگی اصلی شما مدیر بودن
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
سرشار از هیجان و انرژی هستید و می‌خواهید هر آنچه در ذهن‌تان می‌گذرد را عملی کنید. بهتر ازست از رفتارهای هیجانی و بدون فکر اجتناب کنید و با احتیاط و تفکر بیشتر دست به اقدام بزنید. مخصوصا در مورد مسائل کاری و اقتصادی. 

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 🤑
ویژگی اصلی شما با اراده و مصمم
سیاره شما زمین
سنگ ماه تولد زمرد
رنگ مورد علاقه صورتی جیغ
نقاط قوت سخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
گاهی اوقات لازم است که انسان شنونده باشد تا گوینده. شخصی امروز به شما پناه می آورد و می‌خواهد که با شما درد و دل کند. اگر نظر شما را پرسید او را راهنمایی کنید ولی تا زمانیکه حرف می‌زند بگذارید بگوید تا خالی شود. حواستان باشد که آنچه را مدتی و با زحمت به دست آورده اید به راحتی از دست ندهید. اگر کدورتی بین شما با همسر و یا دوستتان بوجود آمده امروز بهترین زمان برای برطرف کردن آن است. یک تماس تلفنی و یا یک پیام کوتاه می‌تواند راهگشا باشد.

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 🥰
ویژگی اصلی شما ارتباطات بالا
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه زرد
نقاط قوت شوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
حرف دلتو بزن و نترس. حرفای بقیه رو هم خوب گوش کن و به احساساتشون اهمیت بده. نذار ارتباط هات مختل بشه. کله شقی تا حالا سودی داشته؟ خب اگه خوب فکراتو کردی و دیدی که نه نداشته بذار اون عشقی که منتظرته پا توی زندگیت بذاره. یکم انعطاف پذیری ام بد نیست. امتحانش کن! در ضمن موفقیتاتو زیاد بروز نده ممکنه کسانی حسادت کنن و گره تو کارت بندازن. توی دلت از خودت و هرچی که داری راضی و خوشحال باش.

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 😇
ویژگی اصلی شما احساسی
سیاره شما ماه
سنگ ماه تولد مروارید
رنگ مورد علاقه نقره ای
نقاط قوت خود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز…
امروز از آن روزهایی است که بایستی برای رسیدن به نتیجه دو برابر تلاش کنید. هزینه کردن انرژی و وقت مضاعف شما را کلافه کرده و باعث منفی شدن افکارتان نسبت به انجام کارها شده است. دیگران حرف‌هایتان را نشنیده گرفته و برای رساندن مقصودتان باید چند برابر تلاش کنید. رسیدن به همه چیز برایتان سخت شده است حتی راهی که ۱۰ دقیقه زمان برای رسیدن به آن کافی است انگار کیلومترها از شما دور شده است. نگران نباشید شاید این‌ها نشانه‌ای باشند که شما مسیر را اشتباه رفته‌اید.

بیشتر بخوانید  «این قدر چرا، چرا نکن!»

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 🙃
ویژگی اصلی شما خلاق بودن
سیاره شما خورشید
سنگ ماه تولد یاقوت
رنگ مورد علاقه طلایی
نقاط قوت شجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
امروز از آن روزهاست که جذابیت شما موجب خواهد شد بیش از روزهای دیگر مورد توجه قرار بگیرید. در عین حال مثل خیلی از روزهای دیگر پرداختن به رویاها و خیالپردازی کردن ممکن است موجب شود از واقعیت‌ها دور شده و در مورد حوادث و اطرافیانتان دچار پیشداوری و قضاوت نادرست شوید. اگر دوست یا شریک زندگی‌تان پرده از رازی در زندگی‌اش برداشت سعی کنید قبل از هر اظهارنظر یا نصیحت با او همدلی کرده و خوب او را بشنوید. به جای این که دوستانتان را را زیاد کنید بر عمق روابط‌تان بیفزایید.

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 😊
ویژگی اصلی شما ریزبین
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد زبرجد
رنگ مورد علاقه آبی دریایی
نقاط قوت دقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
ویژگی جاه طلبی امروز شما را به فکر آموختن مهارت‌های تازه و افزایش توانایی‌هایتان انداخته است تا بتوانید به اهداف بلند پروازانه‌ی خود برسید. پس اقدام کنید و در کلاس‌های تخصصی که می‌تواند به مهارت و تخصص شما بیفزاید ثبت نام کنید. در کنار آن از هر فرصتی برای مطالعه و افزایش اطلاعات خود در زمینه‌های مورد نظرتان استفاده کنید. هنگام ارزیابی و قضاوت در مورد اتفاقات اخیری که در اطرافتان روی داده است نیز بیشتر بیاندیشید و مسائل را از زوایای مختلف بررسی کنید نه تنها از زاویه‌ای که به نفعتان است.

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 🤩
ویژگی اصلی شما هماهنگ بودن
سیاره شما زهره
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه صورتی کم رنگ
نقاط قوت سیاست مدار، جذاب

مهرماهی عزیز…
امروز بخت با شما یار نیست. از نظرات افرادی که در کنار شما هستند دلگیر می‌شوید. امروز با اینکه استقلال و آزادی دارید ولی هیچ بر وفق مرادتان نیست. بهتر است بجای اینکه دیگران را نیز درگیر این اوضاع بهم ریخته‌تان کنید بدون خجالت به شکست خود اعتراف نمایید. نگران نباشید این اوضاع چندی طول نخواهد کشید و همه چیز به روال عادی خود بازخواهد گشت.

بیشتر بخوانید  کرونا بیش از 2 تریلیون تن خسارت به بخش گردشگری در مازندران وارد می کند - اخبار مازندران - اخبار استان تسنیم

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 😐
ویژگی اصلی شما با استقامت
سیاره شما پلوتون
سنگ ماه تولد یاقوت زرد
رنگ مورد علاقه سفید
نقاط قوت قدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
شما فرد سخت کوشی هستید و در حال حاضر تمام سعی خود را می‌کنید و توانایی های خود را به کار می گیرید تا به اهدافی که مدت ها انتظارش را می کشیدید، برسید. خبر خوش این است که موفقیت شما حتمی است. بنابراین تلاش خود را ادامه دهید و صبور باشید تا همه چیز همانطوری که شما می‌خواهید، پیش رود. در رابطه عاطفی خود دچار تردید شده‌اید. باید یکی از دو راهی ها را انتخاب کنید، پیشنهاد می‌کنیم راهی که سازنده تر است را در پیش گیرید اما در نهایت تصمیم با شماست.

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 😉
ویژگی اصلی شما مدبر
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
امروز صبح ممکن است اوضاع زیاد روبراه نباشد و در وضعیتتان ثباتی وجود نداشته باشد و به همین دلیل هم به نفعتان است که برای کارهایتان برنامه داشته باشید تا زیاد بودن کارهایتان باعث نشود کاری از قلم بیفتد. با وجود این که اوضاع آشفته و بی ثبات به نظر می‌رسد یکی از دوستانتان به کمکتان خواهد آمد و راه حل های خوبی برای مشکلاتتان به شما پیشنهاد خواهد کرد. سعی کنید امشب فعالیت های اجتماعی را در برنامه خود قرار ندهید و به جای پرت کردن حواستان از چیزهایی که ذهن‌تان را درگیر می‌کنند کمی با خودتان و افکارتان خلوت کنید. عوض کردن طرز فکرتان همه چیز را تغییر خواهد داد و راه های جدیدی را پیش رویتان قرار خواهد داد.

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 😏
ویژگی اصلی شما جاه طلبی
سیاره شما زحل
سنگ ماه تولد لعل
رنگ مورد علاقه خاکستری
نقاط قوت منظم بودن، شکیبایی

دی ماهی عزیز…
امروز شما به طور غیر قابل انتظاری حساس شده‌اید و نیاز دارید که خودتان را برای همین یک روز هم که شده از فعالیت های اجتماعی فاصله بگیرید و به خودتان و احساساتتان بپردازید. معمولا مقدار انرژی که شما شیرها به دیگران منتقل می‌کند بیش از آن چیزی است که دریافت می‌کنید، اما در حال حاضر آنقدر احساساتی هستید که با برداشت هایی که از رفتارهای دیگران می‌کنید به سختی می‌توانید حد و مرزهای لازم را حفظ کنید. حتی تشخیص این که آنچه احساس می‌کنید متعلق به خودتان هستند یا از دیگران سرچشمه می گیرند برایتان دشوار است. به هر حال عاقلانه نیست که زیاد خودتان را با این احساسات آزاردهنده درگیر کنید، کمی تنهایی همه چیز را درست خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  اطلاعیه مهم صندوق بازنشستگی کشوری

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 😅
ویژگی اصلی شما هنجارشکن
سیاره شما اورانوس
سنگ ماه تولد یاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقه آبی
نقاط قوت انسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
امروز وقتی یکی از دوستان و آشنایان قدیمیتان به صورت کاملا غیر منتظره به شما ابراز علاقه می‌کند از شدت تعجب خشکتان خواهد زد و احساسات ضد و نقیضی در وجودتان زنده خواهند شد. اگر در حال حاضر درگیر یک رابطه عاطفی دیگر نیستید بهتر است بلافاصله جواب رد به این آشنای قدیمی ندهید، زیرا ممکن است بتوانید رابطه عاشقانه خیلی خوبی با این شخص داشته باشید. فکر نکنید که باید حتما یا دست رد به سینه او زده و یا بلافاصله در یک رابطه عمیق شیرجه بزنید. کمی به خودتان و طرف مقابلتان فرصت بدهید. اگر امروز با کاری که خانواده، گروه دوستان و یا همکاران انجام می‌دهند موافق نیستید فکر نکنید مجبورید با آنها همراه شوید، خودتان را کنار بکشید.

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 😎
ویژگی اصلی شما دلسوز
سیاره شما نپتون
سنگ ماه تولد زمرد کبود
رنگ مورد علاقه بنفش
نقاط قوت آرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
اخیرا به دنبال راهی برای عمیق‌تر کردن روابط عاطفیتان هستید. البته راجع به این موضوع بیشتر فکر کرده تا اینکه راه حلی عملی‌ در پیش گرفته باشید. به جای این که حواس خودتان را با کارها و آدم های تازه پرت کنید تحولات لازم را در این رابطه‌ایجاد کنید، حتی اگر از نتایجی که به دست خواهید آورد اطمینان کامل نداشته باشید. در هر صورت توجه کنید که عجول بودن شما می‌تواند عاملی مهم در شکست خوردن شما باشد. پس کمی صبور باشید و هر کاری که از دستتان برمی‌آید را انجام دهید. 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *