مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کمبود تانکر حمل و نقل آب در خوزستان / ایجاد استخرهای آبرسانی بوفالو

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



ایسنا / خوزستان مدیر عامل اتحادیه دامداران خوزستان گفت: اگرچه آب کافی نیست و به دامداران نمی رسد ، اما آب ارسالی به دامداران تا حدودی نیاز آنها را برآورده می کند.

جواد ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا ، با بیان اینکه حدود 90 درصد دامداری های خوزستان به طور سنتی فعالیت می کنند اظهار داشت: منطقه خوزستان بسیار بزرگ است و در غرب استان از هور تا جعفر ، هویزه ، شوشا ، رافی و سایر مناطق دامی ” بسیار بلند است

وی افزود: با توجه به پراکندگی و مساحت زیاد دام در استان ، نمی توان تعداد دقیق خسارت و تلفات دام را به دلیل بحران آب تخمین زد ، اما به کشاورزان اطلاع داده می شود که با مراجعه به جهاد کشاورزی سازماندهی و طرح دعوی برای گزارش و ارزیابی خسارت. “برای خودتان اقدام کنید.

مدیر اتحادیه پرورش دهندگان خوزستان گفت: با همکاری سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تعدادی دریاچه گاومیش در رودخانه های خشک شده حورالعظیم ، حمیدی و دشت آزادگان ایجاد می شود. “

ابراهیمی ادامه داد: با افتتاح سدهای Des و Karheh و جاری شدن مجدد آب در رودخانه های این مناطق ، آب به این حوضه ها هدایت می شود تا مشکلات آب پرورش دهندگان در این مناطق تا حدودی برطرف شود و این استخرها برای مدتی به عنوان منبع ذخیره استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه روزانه حدود 20 تا 30 تانکر آب به حوزه حمیدیه اعزام می شود ، افزود: خوشبختانه با ورود سپاه و بسیج به دلیل بحران کمبود آب ، تعدادی تانکر آب و آب برای روستاها فراهم شده است. و دامهای بدون آب. “فرستاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید  قیمت جدید مرغ اعلام شد+ جزییات

مدیر عامل اتحادیه دامداران خوزستان گفت: اگرچه آب کافی نیست و به دامداران نمی رسد ، اما آب ارسالی به دامداران تا حدودی نیاز آنها را برآورده می کند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه در خوزستان با کمبود تانکر حمل آب روبرو هستیم افزود: تانکرهای حمل و نقل آب در خوزستان تعداد کمی هستند و پاسخگوی نیاز نیستند و در این زمینه باید از استان های دیگر کمک بگیریم. هدف ما این بود که روزانه تعداد زیادی مخزن آب به روستاها بفرستیم اما تعداد کمی مخزن آب برای این منظور داریم. اگر استان های دیگر تانکرهای آب به خوزستان بفرستند ، مشکل آب حل می شود.

وی گفت: در شرایط فعلی بسیاری از رانندگان نفتکش از این موقعیت سو takingاستفاده کرده و به دنبال ماهیگیری در آب گل آلود و افزایش قیمت حمل و نقل هستند. تانکرهای آب آنها باید از استان های همجوار برای ما ارسال شود و اگر هر استان 20 تا 30 تانکر آب به خوزستان بفرستد ، مشکل حل می شود.

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *