مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ایرانسل حامی نخستین اجلاس و نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

اولین نشست و نمایشگاه بین المللی شهر پایدار از 6 تا 9 بهمن 1401 از ساعت 17 الی 22 در محل همایش ها و نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود و اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران حامی آن است. . ایرانسل در این نمایشگاه جدیدترین راهکارها و خدمات مبتنی بر فناوری اینترنت اشیاء و مبتنی بر هوشمندی شهری را در اختیار علاقه مندان و بازدیدکنندگان قرار می دهد.

از میان خدمات و محصولات دیجیتال ایرانسل در این نمایشگاه، می‌توانید پلتفرم آموزش آنلاین جامع دانا، راهکار تبلیغاتی هوشمند به نام I’ello Advise و بازار تبادل API دیجیتال با نام I’ello Hub را مشاهده کنید.

یکی از مهم ترین دیدگاه های ایرانسل در حوزه راهکارهای سازمانی، پیگیری شرکت ها در مسیر تحول دیجیتال و تجهیز آنها به پیشرفته ترین فناوری ها در حوزه ICT است. راهکارهایی مانند سرویس موبایل سازمانی (MVPN)، سامانه بی‌سیم «واکه (PoC)» ایرانسل و سامانه هوشمند مدیریت ناوگان (FMS) تنها بخشی از خدمات ارائه شده توسط ایرانسل در این نمایشگاه است تا کسب‌وکارها را در مسیر تحول دیجیتال قرار دهد. .

محورهای اصلی این رویداد مدیریت شهر هوشمند، اقتصاد پایدار، انرژی سبز، حمل و نقل پایدار، محیط زیست، دولت هوشمند، تجهیزات و زیرساخت های اطلاعاتی و مخابراتی، اقتصاد پایدار و امنیت شهر هوشمند است و یکی از بزرگترین گردهمایی های مشترک است. مقامات دولتی و شرکت های خصوصی با هدف تقویت شهرهای نوآور و ارائه خدمات مدرن شهری.

بیشتر بخوانید  19 بیمار جدید کرونر در زنجان شناسایی شده اند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

در این نمایشگاه بیش از 280 شرکت کننده از جمله معاونان اقتصادی، علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارتخانه های امنیت، راه و شهرسازی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، نفت، نیرو، اقتصاد، علم و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شهرداری های شماره کلان شهرها، اپراتورهای تلفن همراه، بانک ها، بیمه، صنایع سبز، خودروسازان و شرکت های دانش بنیان حضور دارند.

ارائه آخرین دستاوردها در حوزه مدیریت هوشمند شهری و شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه ساخت و ساز هوشمند، عقد قراردادهای سرمایه گذاری، برگزاری نشست های اتاق فکر و کارگاه ها و پنل های تخصصی نیز بخشی از رویدادهای همراه این نمایشگاه است. .

ایرانسل که از اولین روز مردادماه 1398 موفق به راه اندازی اولین سایت تجاری 5G در ایران شد، اکنون با راه اندازی 351 سایت 5G در سراسر کشور و همچنین گسترش پوشش شبکه 5G خود، رکورددار سرعت و تعداد سایت های 5G در ایران است. بررسی نسل ششم تلفن همراه یا 6G از ابتدای سال 2019 با همکاری مراکز معتبر دانشگاهی و تاکید بر بومی سازی این فناوری. فناوری های نوین ارتباطی مهم ترین ابزار تحقق شهر هوشمند و شهر دیجیتال است و ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در تحقق آرمان شهر هوشمند همواره در راستای استفاده از این فناوری ها گام برداشته است.

روابط عمومی ایرانسل


بیشتر بخوانید  (تصاویر) بهترین افراد در 1400 کنکور سراسری

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *