مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ماجرای قضیه تعرض مدرسه فوتبال مشهد + مربی متجاوز کیست – ایران چطور

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


ماجرای پرونده مدرسه فوتبال مشهد + مربی متجاوز کیست و اتفاقات مدرسه فوتبال مشهد و حمله به مدرسه فوتبال مشهد در ادامه مطلب.

تجاوز به فوتبالیست های ابتدایی در مدرسه فوتبال مشهد! تیتر خبری که حکایت حمله به مربی فوتبال یکی از مدارس مومنین در مشهد را داشت.

بر اساس این خبر، چند خانواده از بازیکنان باشگاه فوتبال مشهد در چند روز گذشته در پی ادعایی عجیب مقابل ساختمان هیئت فوتبال خراسان رضوی تجمع کردند. جلسه ای که البته راهکارهای زیادی برای رسانه ای شدن این خانواده ها پس از ارائه درخواست صیانت از اداره کل ورزش و جوانان استان ارائه نکرد.

طبق اظهارات خانواده های این بازیکنان، پس از تغییر رفتار بچه ها و نظارت و بررسی محتویات تلفن همراه بازیکنان متوجه می شوند که مربی این باشگاه با آنها بدرفتاری کرده و این بچه ها تحت فشار هستند. بدون ترس. ذهنی و روانی هستند.

در همین رابطه علی اکبر هاشمی جواهری، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی امروز گفت: به محض اطلاع از این موضوع که مربوط به اتفاقات رخ داده در یک باشگاه فوتبال غیرمجاز در مشهد بود، موضوع جدی بود. مورد تحقیق و پایش قرار گرفت. .

وی افزود: پس از انتشار اولین خبر، به حراست اداره کل ورزش و جوانان دستور داده شد تا تمامی جوانب این موضوع را به دقت بررسی کنند تا صحت و سقم آن مشخص شود.

هاشمی جواهری با بیان اینکه در مبارزه با فساد کوتاهی نخواهیم کرد، ادامه داد: تا به امروز کاستی های زیادی در هیئت فوتبال استان مشاهده شده است و اگر این موضوع در بررسی های ما نیز تایید شود، مطمئنا عوامل دخیل در این حادثه خواهند بود. قاطعانه و قانونی حل شد.

بیشتر بخوانید  بازیکن افسانه ای فوتبال آلمان درگذشت -

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: از روز اولی که وارد شدیم بحث سالم سازی ورزش خراسان را مد نظر قرار دادیم و در این زمینه با هیچکس سازش نمی کنیم و اگر تخلفی محرز شود با آن برخورد می کنیم. . به قوی ترین شکل ممکن جامعه ورزش جامعه سالمی است و برخی رفتارهای احتمالی را نباید به کل جامعه ورزش نسبت داد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *