مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اطلاعات در مورد گالوانیک صورت (فوایدی که این روش زیبایی دارد)

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


صورت گالوانیک یکی از روش های لیفت صورت است که از مداخله جراحی استفاده نمی شود اما بهتر است قبل از استفاده از صورت گالوانیکی اطلاعات لازم را در مورد آن داشته باشید.

راه های مختلفی برای کاهش چین و چروک و داشتن پوستی جوان وجود دارد که یکی از آن ها روش گالوانیکی صورت است که طرفداران زیادی را در بین خانم ها به خود جلب کرده است و در ادامه هرآنچه که باید در مورد این روش بدانید را خواهید دید. میدانم.

صورت گالوانیکی و مزایای آن

گالوانیک پوست را تحریک می کند و در نتیجه پوست را نرم می کند و ضد آفتاب و دارو را به عمق پوست می رساند که در واقع سطح گردش خون و آبرسانی را بهبود می بخشد و در نتیجه درخشندگی پوست را چند برابر می کند و دو نوع دارد که عبارتند از:

لونتوفورز: در این روش یک ژل با بار مثبت روی پوست زده می شود و الکترود منفی را نزدیک شانه قرار می دهند یا از شما خواسته می شود آن را نگه دارید و سپس جریان با بار مثبت از پوست شما عبور کرده و به نفوذ مواد موثر به عمق پوست کمک می کند. پوست. لایه های اپیدرمی، بنابراین این روش اثربخشی تمام محصولات پوستی را که از این پس استفاده می کنید افزایش می دهد.

تفکیک: در این روش از جریان گالوانیکی برای شبیه سازی کراتین، سبوم در فولیکول های مو و نرم شدن آن استفاده می شود.در واقع روشی برای آماده سازی پوست برای برداشتن بدون درد و نرم است.در ادامه این روش از حذف دستی استفاده می شود.پوست .

استفاده از این روش برای انواع پوست مناسب است و مزایای زیادی دارد که در ادامه به آنها می پردازیم:

صورت گالوانیک

تیرگی پوست را از بین می برد

گاوانیک آلودگی های پوست را از بین می برد و غلظت اکسیژن را افزایش می دهد و در نتیجه استفاده از این روش باعث پاکسازی عمیق می شود. تیرگی پوست را از بین می برد و پیری صورت را کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید  از دست دادن 3 میلیارد دلار در 5 ماه ، دستاورد جدید سیستم چند سطحی است!

خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد

به دلایلی مانند استرس و مراقبت از پوست، استحکام پوست از بین می رود که با گالوانیزه کردن جریان الکتریکی که در طول درمان از پوست می گذرد باعث سفت شدن پوست و در نتیجه بهبود پوست پیر می شود.

خطوط چین و چروک را کاهش دهید

قرار گرفتن در معرض نور خورشید و افزایش سن باعث ایجاد چین و چروک روی پوست می شود و به طور گالوانیکی چین و چروک ها را از بین می برد و در نتیجه پوست شما را تقویت کرده و از علائم پیری زودرس جلوگیری می کند.

افزایش جریان خون

آبکاری باعث افزایش رشد سلول های جدید پوست و جایگزینی سلول های قدیمی می شود و همچنین جریان خون و اکسیژن رسانی پوست را افزایش می دهد و پوست شما را شاداب تر و محکم تر می کند.

جلوگیری از آکنه

استفاده از خشک کن گالوانیکی تمام ناخالصی های موجود در منافذ پوست را از بین می برد و در نتیجه پوست را تمیز کرده و از بروز آکنه جلوگیری می کند.

تعادل pH پوست

استفاده از این نوع سفت کردن صورت باعث تسکین بافت ها و ماهیچه های صورت و در نتیجه افزایش اکسیژن و خون بیشتر سلول های پوست و در نتیجه نرمی و لطافت پوست می شود.

پوست عالی

یکی دیگر از مزایای مهم این روش بهبود رنگ پوست است زیرا این روش باعث پاکسازی صورت و دفع سموم مضر پوست و در نتیجه روشن شدن رنگ پوست می شود.

پوست را آبرسانی کنید

تمام محصولات مرطوب کننده ای که استفاده می کنید به لایه های پوست نفوذ می کنند و در نتیجه فرد دچار خشکی پوست می شود. سلول های مرده پوست از نفوذ مرطوب کننده ها به لایه های پوست جلوگیری می کند و باعث می شود پوست رطوبت خود را از دست داده و خشک شود. با کمک آبکاری می توانید این مشکل را حل کنید زیرا این روش با از بین بردن سلول های مرده و احیای پوست باعث مرطوب نگه داشتن پوست می شود.

بیشتر بخوانید  تعطیلی یک هفته ایی مدارس بر اثر آلودگی هوا

سم زدایی پوست

با استفاده از این روش علاوه بر ایجاد زیبایی در پوست و صورت و همچنین احساس آرامشی که ایجاد می کند، پوست را از سموم مضر تحریک و پاکسازی می کنید. آبکاری با آبکاری مواد مضر را از لایه های عمیق تر پوست حذف می کند و پوست را تمیز و درخشان می کند.

بهبود رنگ پوست صورت

با روش گالوانیکی یون های منفی سلول های مرده را از بین می برند و در نتیجه پوست را تمیز می کنند بنابراین پس از استفاده از این روش پوست شفاف و شفاف می شود.

افزایش نفوذ مواد مغذی

یون های منفی در این روش به همراه یون های مثبت ژل درمانی باعث نفوذ مواد مغذی به لایه های عمقی پوست و از بین رفتن رادیکال های آزاد و مواد مضر پوست می شوند.

افزایش لطافت و لطافت پوست

آبکاری می تواند اکسیژن رسانی را افزایش دهد و pH را در غرب متعادل کند، گردش خون را بهبود بخشد و پوست شما را نرم و لطیف کند.

مشاوره جالب است بدانید که استفاده از روش گالوانیکی برای انواع پوست اعم از خشک، چرب، طبیعی و حساس مناسب است، بنابراین می توانید از آن برای جوانسازی پوست صورت استفاده کنید.

زمان و فرکانس گالوانیکی

زمان مورد نیاز برای انجام جراحی گالوانیک معمولاً 45 دقیقه تا یک ساعت است و برای بهترین نتیجه باید هفته ای دو یا سه بار جراحی گالوانیکی را انجام دهید.

صورت گالوانیک

چه کسی نمی تواند این روش را انجام دهد؟

  • بیماری قلبی دارند.
  • ضربان ساز دارند.
  • آنها بریدگی، زخم و خراش روی پوست دارند.
  • زنان حامله
  • از دیابت رنج می برند.
  • فشار خون بالایی دارند.
  • از رقیق کننده های پوست استفاده کنید.
  • لایه برداری شیمیایی اخیرا انجام شده است.
  • آنها کاشت های فلزی در بدن خود دارند.
بیشتر بخوانید  رسمی ؛ احسان حاج صفی به آ.اک یونان پیوست

عوارض این روش

آبکاری به طور گسترده برای درمان فلج بل و فلج صورت استفاده می شود، بنابراین یک درمان بی خطر است و میزان حساسیت به محرک در افراد مختلف متفاوت است و برخی افراد ممکن است محرک های نرم را ترجیح دهند. آنها همچنین حساس هستند و اگر مواد پرکننده دندان مانند روکش های فلزی یا پروتزهای فلزی دارند و ممکن است فرد در طول این درمان طعم فلز را در دهان خود احساس کند و حتی ممکن است باعث برق گرفتگی شود، باید مراقب باشند. مقداری احتیاط

بنابراین به طور کلی آبکاری هیچ گونه عوارضی ندارد و استفاده از این روش بدون درد است، اما گاهی برخی از افراد پس از آبکاری دچار درد خفیف، خارش و گزگز می شوند.

نحوه استفاده از گالوانیک در خانه

تجهیزات و ژل های گالوانیکی دستی در بازار وجود دارد که می توانید طبق مراحل زیر از آنها استفاده کنید:

ابتدا صورت و گردن خود را با پاک کننده کاملا تمیز کنید و پس از خشک شدن تونیک مورد علاقه خود را اسپری کنید سپس ژل درمان را به نصف صورت و گردن خود بمالید و در صورت نبود تایمر تایمر و دست را تنظیم کنید.دستگاه را مرطوب کرده و نگه دارید. سپس دکمه استارت انتهای دستگاه را روی پوست فشار دهید تا در حالی که ژل وجود دارد حرکت کند و در پایان تایمر این کار را متوقف کنید و همین مراحل را روی نیمه دیگر صورت انجام دهید و گردن خود را انجام دهید و در نهایت ژل را بردارید. ژل باقی مانده از صورت را با یک حوله و مرطوب کننده یا سرم بزنید.

توجه: اگر در طول درمان ژل خشک شد، می توانید کمی آب به آن اضافه کنید و مراحل را ادامه دهید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *