مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آشنایی با سنگ چشم ببر + عکس

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


ویژگی های چشم ببر، شجاعت و اعتماد به نفس برای تحقق رویاها

سنگی از طلایی تا قهوه ای که شب ها مانند چشم ببر در نور می درخشد، این نشانه سنگ چشم ببر است. در ادامه به شما خواهیم گفت که سنگ چشم ببر چه خواصی دارد و همچنین نحوه استفاده از قدرت این سنگ را یاد خواهیم گرفت.
شجاعت و اعتماد به نفس یکی از مهمترین ویژگی های چشم ببر است.
همیشه روزهایی هست که می خواهید چیز جدیدی را تجربه کنید. و شما شروع به تعجب می کنید. آیا باید در این تجربه جدید شکست بخورم؟ هزینه خرابی چقدر خواهد بود؟ در عوض چه کار دیگری می توانم انجام دهم؟ اگر کاری نکنم چه اتفاقی می افتد؟ و سوالاتی که با کسب تجربه جدید به ذهن شما خطور می کند. آیا فکر می کنید که این تجربه اشتباهی است یا از آزمایش کردن می ترسید؟ درست است، خودم.

در واقع چشم ببر با دادن شجاعت و اعتماد به نفس برای رسیدن به اهدافتان به شما انگیزه می دهد و به شما کمک می کند. صرف نظر از تجربه جدید، این سنگ شما را تنها نخواهد گذاشت.


 سنگ چشم بردار

همه سنگ ها نماد چیزی هستند. اما این روزها آنقدر خصوصیات درست و غلط راجب سنگ نوشته شده که به نظر می رسد سنگ می تواند اثر آنتی بیوتیکی داشته باشد. در حالی که چنین فرضیاتی صحیح نیست.
همانطور که هیچ کس با مداد و کاغذ نویسنده نمی شود، هیچ کس از داشتن یک سنگ و انجام هیچ کاری متاثر نخواهد شد. نیروهایی که به سنگ ها می دهند نیروهای مکمل هستند. یعنی به ما کمک می کنند به آنچه می خواهیم برسیم. بنابراین ما باید از سنگ ها به عنوان قدرت اضافی برای رسیدن به آنچه می خواهیم استفاده کنیم، نه به عنوان یک چراغ جادو.

بیشتر بخوانید  لیست تالارهای عروسی منطقه ۱۷ تهران همراه با آدرس و تلفن

برای استفاده از سنگ چشم ببر، ابتدا باید آن را در محل کار خود، جایی که بیشترین چالش ها را دارید، قرار دهید تا به شما در رسیدن به وحشیانه ترین اهدافتان کمک کند.

به چشم راست نگاه کن

مرحله دوم زمانی است که شما مانعی را در مقابل چشمان خود احساس می کنید. معمولا در چنین مواقعی نسبت به خود احساس ترس و بی اعتمادی می کنید. سپس سنگ را در دست بگیرید. و فکر می کنید باید مانع جلوی خود را بردارید و جلو بروید. الان به هیچی فکر نکن فقط فکر کنید برای عبور از مانع نیاز به قدرت دارید و زمین و خورشید این نیرو را از چشم ببر عبور می دهند، غرش ببری را که آماده شکار است احساس کنید. شما باید به عنوان یک شکارچی مانع خود را بردارید. این کار را برای چند دقیقه انجام دهید.
در اینجا چند کار وجود دارد که می توانید با شجاعت و اعتماد به نفسی که از یک چشم سنگ به دست می آورید انجام دهید.


فواید سنگ چشم


به خودت شک داری؟

موقعیت هایی در زندگی پیش می آید که به خودت شک می کنی. ممکن است از نظر دیگران توانا و با استعداد باشید، اما اگر خود را باور نداشته باشید، تخیل دیگران بیهوده خواهد بود. شاید در پایان هر روز فکر کنید آنطور که باید خوب نبودید. ممکن است فکر کنید که دردی ندارید. این زمانی است که به خودتان شک می کنید.
اجازه دهید صادقانه باشد. بزرگترین سرمایه گذاری سرمایه گذاری روی خودتان است. برای اینکه مهارت های خود را ارتقا دهید و در تعداد بی شماری از نمودارهای جهانی، به عنوان مثال در زمینه تحصیل، کار یا هر چیز دیگری، شماره یک شوید.
اما دشمن این سرمایه گذاری کیست؟ خودم! بعد به خودت شک میکنی باید هر روز به خود امید بدی و دوباره به خودت ایمان بیاوری. سنگ های تار در چشم به شما کمک می کند تا به این روال دست پیدا کنید و احساسات سمی خود را به احساس شجاعت و اعتماد به نفس تبدیل کنید. با استفاده از قدرت سنگ چشم ببری می توانید احساس شک و اعتماد به نفس را از بین ببرید.

بیشتر بخوانید  روز جهانی گفت و گوی تمدن ها در تقویم سال ۹۸ چه روزی است ؟


اهداف درست را بشناسید

واقعیت این است که همه باید دلیلی برای زنده ماندن داشته باشند. احتمالاً عاملی است که نشان می دهد چرا آنها اینقدر ضعیف عمل می کنند.
شاید بهتر باشد بگوییم ابتدا باید دلیل زنده بودن خود را پیدا کنید و سپس به برنامه ریزی اهداف خود ادامه دهید. اما چگونه می توان آن دلیل را پیدا کرد؟


سنگ چشم بردار

یک راه این است که در رویاهای خود به دنبال آنها بگردید. مثل اکثر مردم، شما هم احتمالا در کودکی رویا می دیدید، اما وقتی بزرگ شدید متوجه شدید که برخی از این رویاها نمی توانند محقق شوند و آنها را در گوشه مغز خود رها کردید تا فراموش کنید.
این درست نیست. برو دنبال رویاهات دوباره بیرونشون کن آرزوها اصلاً آن چیزی نیستند که می خواهید به آن برسید. آرزوها فقط به عنوان یک قطب نما عمل می کنند و به شما می گویند که کدام راه را بروید. ممکن است به یک رویا پی ببرید، اما رویا نشان دادن راه است، نه رسیدن به آن.

رویاهای خود را دوباره بررسی کنید و اهداف واقعی خود را پیدا کنید. اما به یاد داشته باشید که اهداف خود را به قسمت های کوچکتر تقسیم کنید. اهدافی که بزرگ هستند و نمی توانید به آنها برسید، باعث می شود به خودتان شک کنید و امید خود را برای ادامه کار از دست بدهید.
خواص سنگ چشم ببر به شما کمک می کند تا شجاعت تجدید نظر در رویاهای خود و رسیدن به اهداف واقعی خود را به دست آورید.

بیشتر بخوانید  نحوه اجرای قرعه کشی مسابقات در اینستاگرام


دامنه دید و آگاهی را افزایش دهید

زمانی که خود را باور کردید و اهداف خود را آموختید، زمان آن است که آینده را به درستی تصور کنید و آن را به این شکل بسازید. والت دیزی می‌گوید: «هر چیزی که بتوانید تصور کنید قابل دستیابی است. بنابراین برای مدت طولانی تری شروع به دیدن حق کنید.
این سه اولین تغییراتی هستند که پس از استفاده از قدرت چشم ببر احساس خواهید کرد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *