مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مرگ دلخراش زن غیور مریوانی پس از پریدن از پنجره برای فرار از متجاوزان + عکس

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو مردم مریوان به نشانه اعتراض به ناامنی زنان در جامعه مقابل دادگاه این شهر تجمع کردند. افتادن از پنجره برای جلوگیری از تجاوز جنسی بود.

روز پنجشنبه هفدهم شهریور شهروندی به نام شالیر رسولی مرد 36 ساله اهل روستای چشمیدر دهستان سروآباد اهل مریوان که از ترس تجاوز جنسی خود را از پنجره منزلش به پایین پرتاب کرده بود جان باخت.

در پی مرگ یک زن 36 ساله اهل مریوان پس از گروگانگیری برای حمله یکی از اراذل و اوباش، رئیس قاضی استان کردستان دستور رسیدگی سریع به این پرونده را صادر کرد.

روابط عمومی دادگستری کردستان شامگاه پنجشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی این حادثه حجت الاسلام والمسلمین حسینی رئیس کل دادگستری کردستان از دستگیری متهم با قرار بازداشت موقت خبر داد و دستور بازداشت رئیس دادگستری را صادر کرد. دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مریوان برای رسیدگی سریع و دقیق و بررسی ابعاد مختلف حادثه.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین حسینی دستور داد تا رسیدگی به این پرونده در دادگاه کیفری یک استان غیرقانونی باشد و افزود: پرونده این حادثه باید توسط بازپرس و دادستان مریوان به سرعت و خارج از محل رسیدگی شود. سفارش.

بیانیه دادگستری کردستان افزود: بر اساس تحقیقات اولیه بازپرس قضایی مریوان، 23 شهریور امسال یکی از اراذل و اوباش این شهرستان اقدام به گروگان گیری و اقدام به حمله به زن 36 ساله کرد، شناسایی شد. به عنوان «شالیر رسولی» اهل روستای چشمیدر، توابع شهرستان سروآباد را بر عهده گرفته و او را از طبقه دوم ساختمان به پایین پرتاب می کند.

بیشتر بخوانید  آخرین آمار تاج در کشورهای مختلف تا شنبه 25 اردیبهشت 1401. / عکس

این گزارش افزود: فرد نامبرده بر اثر شدت جراحات وارده عصر امروز پنجشنبه 26 شهریورماه سال جاری در بیمارستان کوثر سنندایی فوت کرد.

پیکر مرحوم شالیر رسولی عصر امروز با حضور گسترده مردم مریوان تشییع شد، مردم مریوان خواستار برخورد سریع دستگاه قضایی در حل این پرونده شدند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

5 پاسخ

    1. واقعا متاسفم بخاطر اینکه بعضی مردها وافعا لجن هستن و متاسفم برای مرگ یک بانوی مریوانی و به خانواده ش تسلیت میگم
      به نظر من باید دولت
      کاری کنه که مردها به خودشان اجازه تجاوز به زنها رو ندهند

  1. واقعا متاسفم بخاطر اینکه بعضی مردها وافعا لجن هستن و متاسفم برای مرگ یک بانوی مریوانی و به خانواده ش تسلیت میگم
    به نظر من باید دولت
    کاری کنه که مردها به خودشان اجازه تجاوز به زنها رو ندهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *