مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سامانه بارشی در تهران تا چه زمانی ادامه دارد؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا و بر اساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان تهران با فعالیت سامانه بارشی و رگبار پراکنده پیش بینی می شود.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران با ادامه فعالیت سامانه بارشی طی امروز تا فردا (۲۱ و ۲۳ مردادماه)، آسمان نیمه ابری، بعد از ظهر تا شب پیش‌بینی می‌شود. در نواحی شمالی نیمه ابری همراه با رگبار پراکنده و در مناطق حساس رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید گذرا همراه با احتمال تگرگ در مناطق کوهستانی پیش بینی می شود.

پیش بینی هوای تهران از 23 تا 16 مرداد 1401

از جمعه تا یکشنبه (24 تا 26 مردادماه) آسمان صاف تا نیمه ابری در برخی نقاط همراه با وزش باد و در مناطق مرتفع استان افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش بینی می شود.

در پنج روز آینده وزش باد شدید در مناطق غربی و نیمه جنوبی استان با احتمال خیزش گذرا گرد و خاک به ویژه در ساعات عصر و شب پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای 39 درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته اعلام شد.

در تهران فردا (23 مرداد) صاف تا کمی ابری، نیمه ابری و در برخی ساعات وزش باد با حداقل دمای 28 و حداکثر 39 درجه سانتیگراد و روز جمعه (24 مرداد) صاف و گاهی اوقات صاف است. وزش باد با احتمال وزش باد شدید با حداقل دمای 29 و حداکثر دمای 38 درجه سانتیگراد.

بیشتر بخوانید  علائم آنفولانزای گوجه فرنگی / این ویروس چقدر خطرناک است؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *