مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تعصب شدید محمدرضا گلزار به خواهر و مادرش

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

محمدرضا گلزار او بازیگر سینما و نوازنده گیتار است و در زمینه خوانندگی و تبلیغات مدلینگ فعالیت دارد. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. محمدرضا گلزار او از خوانندگی تا بازیگری و حتی به عنوان مربی بدنساز در تیم اسکی تجربه داشت. محمدرضا گلزار در بین هنرمندان او را یکی از چهره های ماشین عشق می دانند. محمدرضا گلزار او همچنین از اولین سوپراستارهای سینما پس از انقلاب به شمار می رود که در بین مردم به ویژه جوانان طرفداران زیادی دارد.

محمدرضا گلزار

در حالی که تصاویر پدر، برادر و برادرزاده محمدرضا گلزار در تعداد قابل توجهی از سایت های خبری منتشر شده است، هیچ عکس رسانه ای از مادر و خواهر محمدرضا گلزار در فضای مجازی و چاپی منتشر نشده است.

یکی از نزدیکان محمدرضا گلزار در این باره به «ایران خبر» گفت: «شاید اصلاً اینطور به نظر نرسد، اما رضا خودش را متعصب می‌داند و مانند بسیاری از آذربایجانی‌ها با وجود شهرت زیاد، عکس مادرش و عکس او را نمی‌خواهد. خواهر منتشر می شود.” او معتقد است شهرتش نباید روی زندگی خواهرش آتوشا و مادرش تاثیر بگذارد.

لازم به ذکر است که پدر محمدرضا گلزار مهندس پرویز گلزار از ثروتمندان معروف تبریز است.

محمدرضا گلزار در اولین روز فروردین 1356 به دنیا آمد. او بازیگر سینما، نوازنده گیتار، فعال در زمینه خوانندگی و مدل تبلیغاتی است. گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است.

محمدرضا گلزار در سال ۱۳۷۹ برای اولین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قدری بازی کرد.

محمدرضا گلزار در دنیای موسیقی

محمدرضا گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۶ به عنوان نوازنده گیتار با گروه آریان آغاز کرد. او در نواختن گیتار، ارگ و سازهای کوبه ای مهارت دارد.

«به انجا راسوندی» نام آهنگی است که چندی پیش با صدای محمدرضا گلزار بازیگر سینمای ایران در فضای مجازی منتشر شد و او را به جمع خوانندگانی چون مهران مدیری، بهرام رادان، محمدرضا هدایتی اضافه کرد. . ، امین حیایی و …

وی در پاسخ به انتقادات گفت: من مسابقه را دوست دارم اما با اهل موسیقی رقابتی ندارم، گاهی جوینده ای در یک سبک موسیقایی پیدا می شود اما نه حق دارم و نه تا به حال بوده ام.

بیشتر بخوانید  فرصت طلایی که وزیر ورزش از دست داد

محمدرضا گلزار عکسی را در اینستاگرامش منتشر کرد که در آن با حضور در بوتیک معروف طراحی لباس بیژن در لس آنجلس، کتی را دریافت کرد که مخصوص او بود. روی آستر داخلی این ژاکت حروف MG که مخفف محمدرضا گلزار است گلدوزی شده است.

محمدرضا گلزار با لباسی شبیه جیمز باند

انتشار عکسی از محمدرضا گلزار با لباس رسمی، هواداران را بر آن داشت تا ظاهر این بازیگر را با جیمز باند مقایسه کنند و بگویند محمدرضا گلزار توانایی ایفای نقش جیمز باند در سینما را دارد.

محمدرضا گلزار

پارو لوکس ورزشی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار به تازگی عکسی در استوری اینستاگرامش از حضورش در یک باشگاه ورزشی منتشر کرده است که از راکت هایی که در دستان او و دیگر افراد است مشخص است که پارو می زنند. ورزش های قایقرانی شبیه به تنیس هستند

محمدرضا گلزار و ماشین لامبورگینی

محمدرضا گلزار یکی از هنرمندانی است که به خودرو علاقه دارد و در سفرهای خود به کشورهای دیگر لذت رانندگی با سوپراسپرت را از دست نمی دهد. محمدرضا گلزار را پیش از این با چندین مدل فراری دیده بودیم و حالا او این عکس را با یک لامبورگینی آونتادور در سفرش منتشر کرده است.

محمدرضا گلزار در این عکس لباس هایش را به رنگ ماشین لامبورگینی ست کرده است. پیش از این محمدرضا گلزار و روبرتو کارلوس، مدافع سابق برزیل و رئال مادرید سوار بر یک خودروی لامبورگینی دیده شده بودند و ویدئوی کوتاهی از آنها منتشر شده بود.

محمدرضا گلزار بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار متولد 11 فروردین 1356 در تهران بازیگر، خواننده و آهنگساز است. وی فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد است. نوازندگی گیتار را از دوران دانشجویی شروع کرد و در حال حاضر چندین فروشگاه دیجیتال وجود دارد، وزن 88 کیلوگرمی نیز در عرصه مدلینگ حضور دارد.

خانواده و پیشینه محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار یک پدر مهندس تبریزی و یک مادر تهرانی دارد و زاده تهرانی است و به ترک بودنش افتخار می کند و نام خانوادگی اش آذری است، دو برادر به نام های علیرضا، مهندس عمران، بردیا انگلیسی. مترجم و خواهر آتوسا، مترجم آلمانی صحبت می کند و سومین فرزند خانواده است.

بیشتر بخوانید  کامیابی نیا: ثبت چنین سابقه تاریخی فقط پرسپولیس را بزرگ کرد

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار از والیبال تا اسکی

والیبال را از دبیرستان شروع کرد و در باشگاه های «پارس خودرو»، «ششه ای گاز»، «پاس» و «دیهیم» بهترین والیبالیست استان تهران بود و دارای مدرک مربیگری اسکی آلپاین نیز می باشد. .

ورود محمدرضا گلزار به موسیقی

با مخالفت پدرش در کلاس سوم دبیرستان موسیقی را به تنهایی با گیتار و سپس پیانو شروع کرد و پس از دانشگاه به عضویت گروه آریایی درآمد. اما در روزهایی که گروه آریایی در اوج شهرت بود از این گروه جدا شد و فعالیت هنری خود را معطوف سینما کرد.

شغل مورد علاقه خانواده محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار درباره خودش گفت: خانواده ام دوست داشتند من دکتر شوم، فکر نمی کردم روزی به صورت حرفه ای هنر کنم، اما در درس خوب بودم و اسمم بالای همه نام های شاگرد اول بود. .

محمدرضا گلزار از 23 سالگی وارد عرصه بازیگری شده است

در فروردین ۱۳۷۹ در ۲۳ سالگی در کافه ای در هزار شهر با ایرج قدری کارگردان آشنا شد و سر سفره آنها رفت و او را به اولین کنسرت گروه آریان دعوت کرد.

ایرج قادری در پاسخ از او برای بازی در فیلم «نرگس و سام» دعوت کرد تا گلزار چند ماه بعد پس از تست و پیش تولید اولین تجربه بازیگری خود را به دست آورد.

ورود محمدرضا گلزار به مدلینگ

علاقه و چهره جذاب او باعث شد که تصاویرش به عنوان اولین مدل عکس با برند لباس مردانه ایکات در سال 2010 در حالی که 24 سال داشت روی بیلبوردها ظاهر شود.

طراح انحصاری لباس محمدرضا گلزار

آهو سپانلو از سال 1386 به عنوان یک استایلیست انحصاری انتخاب و طراحی لباس های رضا گلزار برای مراسم های مختلف را بر عهده داشت. خانم اسپانلو فارغ التحصیل رشته مد و لباس از دانشگاه انگلستان است و جدیدترین متدهای طراحی را در لباس گلزار به کار می برد.

کسب و کار محمدرضا گلزار و انواع کسب و کار

محمدرضا گلزار مدتی باشگاه زیبایی مردانه داشت و بعداً رستوران انار را اداره کرد و سپس با برند پوشاک مکزیکی اکلیپس همکاری کرد.

دوستان هنر ورزش

صمیمی ترین دوست گلزار امین حیایی است، محمدرضا طرفدار بارسلونا و پرسپولیس است و بیشتر به علی دایی نزدیک است تا ورزشکاران.

بیشتر بخوانید  یکنواختی شغل‌‌های مزخرف چگونه می‌‌تواند زیبا باشد؟

میلیاردها دستمزد و غذا

درآمد یک میلیارد تومانی برای پنج ماه بازی در سریال عاشقانه در سال 96 و میانگین دریفت 200 میلیون تومانی او را به یکی از گران ترین بازیگران چند سالی تبدیل کرد. غذای مورد علاقه اش کورمه سبزی و مکرانی است و زیاد به غذای بیرون علاقه ندارد

تجربه عملکرد

گلزار در زمستان 97 اولین تجربه خود را به عنوان مجری در مسابقه پشت باش کسب کرد اما دستکاری کند جشنواره جام جم این برنامه را به حاشیه برد. در نهایت بر اساس فتوای آیت الله مکارم شیرازی مبنی بر درآمد این برنامه و پرداخت جوایز، مصداق قمار تلقی شد و پخش آن متوقف شد. در سال ۲۰۱۷ خبری با عنوان «مجله جهانی IMDB محمدرضا گلزار را به عنوان سیزدهمین مرد جذاب تاریخ سینمای جهان انتخاب کرد» منتشر شد. تیم برنامه «باداش باش» شبکه سه با تدراک کیکی با عنوان «زیباترین مرد دنیا» مهمانی برگزار کرد و گلزار این خبر را در اینستاگرامش بازنشر کرد. چند روز بعد مشخص شد که این خبر ساختگی است اما گلزار به جای عذرخواهی به منتقدانش حمله کرد و گفت: «چطور ممکن است؟» نمی دانم. الان روی کی تاثیر داره؟

لینک علی فروغی

گلزار در جشنواره جام جم گفت: شخصیت من به شخصیت من در بهان بش خیلی نزدیک است، من همان آدمی هستم که در بهان بش در خانه با دوستانم می بیند. خوشحالم که تلویزیون با حضورش در رسانه ملی بیننده زیادی پیدا کرده است! او با علی فروغی مدیر شبکه سه نیز رابطه خوبی دارد

قرارداد 18 میلیاردی محمدرضا گلزار

در سال 1400 پخش مسابقه «هفت خوان» از شبکه خانگی آغاز شد که پوریا ذوالفقاری (منتقد سینما) فاش کرد که گلزار برای این اجرا 18 میلیارد تومان دریافت کرده است. با این حال آقای سوپراستار نوشت: شما باید سکوت کنید و به جای قانع کردن مردم، محکم و قاطعانه در مسیر اهداف خود قدم بردارید…


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *