مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سقف شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد+ مبلغ

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سایت طلا، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی از ابلاغ آیین‌نامه جدید مدارس غیردولتی از امروز خبر داد و گفت: در این آیین‌نامه تکلیف مدارسی که شهریه اضافی می‌گیرند، حقوق و بیمه معلمان مدارس غیردولتی مشخص شده است.

احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی در یک برنامه تلویزیونی در خصوص نارضایتی خانواده‌ها از شهریه‌های نجومی برخی مدارس غیردولتی، اظهار کرد: بالاترین شهریه‌ مدارس غیردولتی با در نظر گرفتن فوق برنامه، ۶۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

وی از ابلاغ آیین نامه جدید مدارس غیردولتی از امروز خبر داد و افزود: اگر مدرسه‌ای بیشتر از شهریه اعلامی ما، رقمی را اخذ کند، شهریه اضافی از حساب مدرسه برداشته می‌شود و به خانواده‌ها بازگردانده می‌شود.

محمودزاده درباره ساعات کار و پرداخت حقوق معلمان مدارس غیردولتی، اظهار کرد: قرار شده است معلمان مدارس غیردولتی مقطع ابتدایی با ۲۵ ساعت تدریس به صورت تمام وقت محسوب شده و بیمه و دستمزد مشخص می‌شود.حقوق این دسته از معلمان تقریبا نزدیک «نصف» نسبت به وضعیت موجود افزایش می‌یابد.

وی درباره رتبه‌ّبندی مدارس غیردولتی گفت: رتبه‌های بین یک تا ۵ متناسب با موضوعات در حوزه نیروی انسانی، فضا، تجهیزات و کیفیت‌بخشی آموزشی و پرورشی تعیین می‌شود و خانواده‌ها می‌توانند رتبه‌ها را در سامانه سازمان و تابلوی مدارس درج می‌شود.

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


بیشتر بخوانید  باید توافق با ایران را به تعویق بیندازیم
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *