مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جیمز فرانکو با بازی در نقش فیدل کاسترو سکوت خود را شکست

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، جیمز فرانکو در این فیلم مستقل نقش فیدل کاسترو رهبر انقلابی کوبا را بازی می کند.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، جیمز فرانکو در نقش فیدل کاسترو در فیلمی با عنوان «آلینا کوبا» ظاهر می شود. شخصیت اصلی این فیلم آلینا فرناندز دختر کاسترو است.

علاوه بر این، میا ماسترو نیز برای بازی در نقش مادر آلینا به جمع بازیگران این فیلم پیوست. این فیلم زندگی آلینا را به عنوان دختر نامشروع کاسترو دنبال می کند. او نسبت به پدرش انتقاد داشت و سرانجام در سال 1993 کوبا را ترک کرد و در اسپانیا اقامت گزید.

کمتر از یک ماه پیش اعلام شد که جیمز فرانکو در درام پس از جنگ من، تو به کارگردانی بیلی آگوست کارگردان بریتانیایی بازی خواهد کرد.

این فیلم ها نشان دهنده بازگشت فرانکو به سینما پس از چندین سال سکوت است. در سال 2019، او با شکایت چندین دانش آموز کلاس خود مواجه شد که مدعی بودند آنها را مجبور به ایفای نقش های نامناسب در کلاس های خود کرده است. این هزینه سال گذشته تسویه شد.

«آلینا کوبا» به کارگردانی میگل باردم بر اساس فیلمنامه ای از خوزه ریو رائو و نیل کروز ساخته شده است. فیلمبرداری این فیلم از 15 آگوست در کلمبیا آغاز می شود.

همراه با فیلمبرداری این فیلم مستندی از نحوه خلق آن به نام «دختر انقلاب» به کارگردانی تادئوس دی. ماتولا در پشت صحنه ساخته می شود. در این مستند مصاحبه با فرناندز واقعی نیز در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید  کوچ سکه به کانال 13 میلیونی/پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا 14 آذر
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *