مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مراسم تحلیف رئیس فدراسیون اسکیت برگزار شد – اخبار ورزشی – اخبار ورزشی تسنیم

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


طبق گزارش ها آژانس تسنیم به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت ، مراسم تودیع و معارفه رئیس سابق و رئیس جدید فدراسیون با حضور مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان در وزارت ورزش و جوانان ، علیرضا خسروی مدیر ژنرال فدراسیون های ورزشی و محمدرضا پوریا ، رئیس فدراسیون بدمینتون و سایر اعضا در سالن هیئت مدیره فدراسیون اسکیت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علیرضا خسروی مدیرکل امور عمومی فدراسیون ها ضمن ارزیابی و تشکر از زحمات 4 ساله محمدرضائی باخمان اظهار داشت: محمد رضایی 4 سال است که در این فدراسیون زحمت کشیده و ما شاهد آن بوده ایم. تلاش های او و تیمش و در این دوره افتخارات آسیایی و جهانی آنها خوب عمل کردند و جا دارد که به آنها بگوییم خدا نیرومند است و خسته نیست.

خسروی با استقبال از خدمات فریبا مددی گفت: مددی از معاونان باتجربه رئیس جمهور در وزارت ورزش و جوانان است و امیدوارم دیدار انتخاباتی خوبی با وی داشته باشم.

در ادامه مراسم محمدرضائی رئیس سابق فدراسیون اسکیت گفت: “من 4 سال با عشق و تلاش در فدراسیون اسکیت حضور داشتم و باید از حمایت مداوم وزارت ورزش و جوانان ، همکارانم در استان تشکر کنم شوراهای اسکیت و دیگران. “

مجید هنرجو ، نایب رئیس فدراسیون ، که در این مراسم حضور داشت ، گفت: “من از باخمان محمد رضایی به خاطر همه تلاش هایش تشکر می کنم و امیدوارم این قطار به خوبی به سفر خود ادامه دهد و من نیز از خانم مددی استقبال می کنم.

فریبا مددی ، رئیس جدید فدراسیون اسکیت نیز در این مراسم گفت: “اول از همه ، من از وظیفه شناسی مقام ارشد وزارت و معاونان وی در وزارت ورزش و جوانان تشکر می کنم.”

بیشتر بخوانید  ایران به توافق هسته‌ای پایبند باشد

وی افزود: من در فدراسیون اسکیت همکار خواهم بود و برنامه های فدراسیون را ادامه خواهیم داد و تمام تلاش خود را برای برگزاری جلسه انتخاباتی سالم انجام می دهم و سپس به فدراسیون بدمینتون برمی گردم.

انتهای پیام /

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *