مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آمار تاج پایین در بزرگسالانی که 2 دوز واکسن دریافت کرده اند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، نوذر نخعی در یک کنفرانس مطبوعاتی مجازی بعد از ظهر چهارشنبه تاج پادشاهی دلتا وی گفت: “طبق مطالعات انجام شده در انگلستان و هند ، این ویروس به این نتیجه رسیده است که تفاوت های زیادی وجود دارد ، مسری تر است و احتمال بستری شدن این بیماران در بیمارستان تقریباً دو برابر است.” در واقع ، شدت بیماری دو برابر شده است ، بنابراین بیماری خطرناک تر است.

نخاع به تغییر در علائم ویروس اشاره دارد تاج پادشاهی دلتا اضافه شده: علائم آلوده به ویروس دلتا مثلاً در سریال قبل از از دست دادن بو و طعم خوب متفاوت بود جزو علائم شایع است ، اما اکنون از علائم ویروس است تاج پادشاهی دلتا او رتبه نهم را دارد. گلودرد ، آبریزش بینی ، سردرد ، تب و … از علائم رایج در هستند تاج پادشاهی دلتا و جوانان و نوجوانان بیشتر به ویروس جدید مبتلا می شوند. واقعاً تاج پادشاهی دلتا علائم جدیدی وجود ندارد ، اما ترتیب علائم رایج تغییر کرده است.

وی در مورد افرادی که واکسینه شده اند ، گفت: خوشبختانه واکسن هنوز هم م effectiveثر است اما در تاج پادشاهی دلتا نسبت به گونه های قبلی تأثیر کمتری دارد.

درگیری ها در کودکان در حال افزایش است

در پاسخ به سوال خبرنگار در مورد آمار مرگ و میر و صلح وی گفت: از آنجا که اخیراً با این ویروس جهش یافته مقابله کرده ایم ، هنوز نمی توانیم تعداد دقیق موارد را در سنین جوانی گزارش کنیم ، فقط می توان گفت که درگیری در کودکان در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید  سگ نگهبان در نیشابور صاحبش را به طرز فجیعی خفه کرد! + جزییات

وی به افراد مسن توصیه کرد: اگر زمان نوبت دوم واکسن است ، حتماً واکسن را تزریق کنید ، زیرا ایمنی پس از دو هفته از دوز دوم ایجاد می شود.

فرکانس پایین در بزرگسالانی که 2 دوز واکسن دریافت کرده اند

نخعی گفت: بسیار نادر است که فرد بالغی که واکسن دریافت کرده به بیمارستان برود. افراد مسنی که در بیمارستان بستری شده اند یا واکسینه نشده اند یا در این صورت فقط برای اولین بار از آن استفاده کرده اند.

نخعی در مورد بازسازی مدارس گفت: واقعیت این است که تجربه ما در این زمینه افزایش یافته است اما از نظر پیش بینی. اش هیچ کس در جهان نمی تواند پیش بینی کند که چه اتفاقی خواهد افتاد. هیچ کس فکر نمی کرد با وجود واکسیناسیون جهانی ، او به قله بعدی برسد ویروس کرونا بیایید بشویم.

وی با اشاره به افزایش دوره اوج در استان های همجوار نسبت به سال گذشته گفت: این هشدار دهنده ای است که نشان می دهد با شیوع ویروس در استان کرمان دوره اوج طولانی تری را پشت سر می گذاریم ، بنابراین انتظار می رود تعداد موارد در روزهای بعد “تدریجی باشید.

نخعی در پاسخ به س aال خبرنگار در مورد وجود ویروس در این استان تائیدیه شده است و آیا آفریقایی ها هستند؟ اولی گفت تاج پادشاهی انگلیسی بعد از آفریقایی و برزیلی و سپس هندی می آید ، پس چه و چه نیست تاج پادشاهی دلتا هیچ تفاوتی وجود ندارد و واکسن بر خلاف آن کار می کند.

وی همچنین در پاسخ به خبرنگار دیگری در مورد اینکه چرا در برخی کشورها بیش از 50٪ افراد واکسینه می شوند ، اما در کشور ما روند واکسیناسیون بسیار کند است؟ وی گفت: در کشورهایی که واکسینه شده اند ، همچنان تأکید می شود که آنها همچنان به استفاده از ماسک و ملاقات در فضای باز ادامه می دهند. به عنوان مثال ، اگر کسی هر دو دوز واکسن را داشته باشد آسترازنکا در هر دوز فقط 30٪ ایمنی را فراهم می کند و در مجموع 60٪ ایمن است و با مشاهده آنها می توانند اثربخشی 92٪ را ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید  پرواز بندرعباس به تهران به دلیل نقص فنی 14 ساعت تاخیر داشت

نیاز به اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی

وی اظهار داشت: امیدواریم مشکلات برطرف شود و واکسیناسیون سریعتر ادامه یابد و هرچه واکسن زودتر تزریق شود ، م moreثرتر بوده و احتمال بستری شدن و فوت در بیمارستان کمتر است.

نخعی در مورد اقدامات کاهش افسردگی و اضطراب در کودکان و نوجوانان گفت: “خستگی در بین مردم به دلیل طولانی شدن شرایط سخت زندگی باعث نگرانی می شود. در این موج که امیدواریم آخرین قله اپیدمی باشد ، باید همه کارها را انجام دهیم تا همه کارهای ممکن را انجام دهیم. روح ما و اقدامات احتیاطی لازم را ادامه دهید.

وی اظهار داشت: مطالعات نشان می دهد که ورزش منظم و سرپناه در طبیعت ، نه به صورت گروهی بلکه به صورت فردی می تواند روحیه و افراد را تا حد ممکن بالا ببرد تا از گوش دادن به اخبار منفی پرهیز کنند.

وی تأکید کرد: تشکیل خانواده یکی از جنبه های مثبت آن است تاج پادشاهیوی گفت: بودن در کنار خانواده یک نعمت است و کودکان و نوجوانان در رتبه های بعدی قرار دارند خانواده آنها در یک محیط سالم و به دور از مشکلات اجتماعی بزرگ خواهند شد و من اعضای یک خانواده را تشویق می کنم تا برای تقویت روحیه و نشاط خود با هم فیلم های کمدی تماشا کنند.

نهائی با بیان اینکه امیدوارم واکسیناسیون هرچه سریعتر تسریع شود ، گفت: “ما هنوز نمی توانیم آینده را پیش بینی کنیم و توصیه می کنم همه پروتکل های بهداشتی با دقت بیشتری اعمال شود تا این اوج آخرین موج درگیری ما باشد.”

بیشتر بخوانید  قیمت جدید محصولات فونیکس اعلام شد+ جدول

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *