مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مراسم تحلیف رئیس فدراسیون اسکیت برگزار شد – اخبار ورزشی – اخبار ورزشی تسنیم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


طبق گزارش ها آژانس تسنیم به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت ، مراسم تودیع و معارفه رئیس سابق و رئیس جدید فدراسیون با حضور مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان در وزارت ورزش و جوانان ، علیرضا خسروی مدیر ژنرال فدراسیون های ورزشی و محمدرضا پوریا ، رئیس فدراسیون بدمینتون و سایر اعضا در سالن هیئت مدیره فدراسیون اسکیت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علیرضا خسروی مدیرکل امور عمومی فدراسیون ها ضمن ارزیابی و تشکر از زحمات 4 ساله محمدرضائی باخمان اظهار داشت: محمد رضایی 4 سال است که در این فدراسیون زحمت کشیده و ما شاهد آن بوده ایم. تلاش های او و تیمش و در این دوره افتخارات آسیایی و جهانی آنها خوب عمل کردند و جا دارد که به آنها بگوییم خدا نیرومند است و خسته نیست.

خسروی با استقبال از خدمات فریبا مددی گفت: مددی از معاونان باتجربه رئیس جمهور در وزارت ورزش و جوانان است و امیدوارم دیدار انتخاباتی خوبی با وی داشته باشم.

در ادامه مراسم محمدرضائی رئیس سابق فدراسیون اسکیت گفت: “من 4 سال با عشق و تلاش در فدراسیون اسکیت حضور داشتم و باید از حمایت مداوم وزارت ورزش و جوانان ، همکارانم در استان تشکر کنم شوراهای اسکیت و دیگران. “

مجید هنرجو ، نایب رئیس فدراسیون ، که در این مراسم حضور داشت ، گفت: “من از باخمان محمد رضایی به خاطر همه تلاش هایش تشکر می کنم و امیدوارم این قطار به خوبی به سفر خود ادامه دهد و من نیز از خانم مددی استقبال می کنم.

فریبا مددی ، رئیس جدید فدراسیون اسکیت نیز در این مراسم گفت: “اول از همه ، من از وظیفه شناسی مقام ارشد وزارت و معاونان وی در وزارت ورزش و جوانان تشکر می کنم.”

بیشتر بخوانید  درمان سریع سیاهی و چروک دور لب ها بر اثر سیگار کشیدن

وی افزود: من در فدراسیون اسکیت همکار خواهم بود و برنامه های فدراسیون را ادامه خواهیم داد و تمام تلاش خود را برای برگزاری جلسه انتخاباتی سالم انجام می دهم و سپس به فدراسیون بدمینتون برمی گردم.

انتهای پیام /

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *