مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

زن جوان انتقامش را در آرامستان گرفت

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

کیفرخواست پرونده زن جوانی که برای انتقام جویی در ورودی یکی از مقبره های مشهد با گلوله مردی 65 ساله را کشته بود در دادسرای عمومی و انقلاب تشکیل شد و پزشک تشخیص داد. سلامت روان متهم تایید شد.

ماجرای این جنایت هولناک از آنجا آغاز شد که مردی 35 ساله به نام «هادی ش» روز 10 خردادماه در منطقه خواجه ربیع مشهد توسط سرنشینان خودرو کشته شد. عاملان این جنایت مسلحانه چند روز بعد با تلاش گسترده و شبانه روزی کارآگاه پلیس آگاهی خراسان رضوی زیر نظر جناب آقای دکتر، موفق شدند عاملان این قتل مسلحانه را دستگیر و به پای میز محاکمه بکشانند. سرهنگ ولی نجفی (رئیس قتل). بررسی های تخصصی در این پرونده نشان داد مرد جوانی به نام «حسین ف» با مقتول «هادی ش» اختلافات شدیدی داشته و مدام یکدیگر را تهدید می کردند. در این میان اما «حسین ف» یکی از دوستانش به نام «س» را به خدمت گرفت تا سم را از هادی بگیرد و با کمک خود و همدستش به بیمارستان بفرستد. بدین ترتیب درگیری وحشتناکی در گرفت و 3 متهم با خودرو به سمت شهرک خواجه ربیع حرکت کردند. در حالی که «حسین ف» در حال رانندگی خودرو بود، «س» اسلحه شکاری را برداشت و از داخل خودرو به «هادی ـ س» که در حال عبور از کنار خیابان بود شلیک کرد.

بیشتر بخوانید  افشاگری گلشیفته فرهانی بعد از سالها از ازدواجش

با اصابت گلوله به مرد 35 ساله به زمین افتاد و 3 سرنشین خودرو از محل متواری شدند. طولی نکشید که کارآگاهان ماهر در یک عملیات ضربتی «س» را دستگیر کردند و دو متهم دیگر نیز خود را به پلیس معرفی کردند.

اما خانواده مقتول «هادی ش» باور نمی کردند که عامل اصلی جنایت فردی به نام «س» (از دوستان حسین ف) باشد، زیرا مطمئن بودند هادی فقط با «حسین» اختلاف داشته است. “. به همین دلیل سادیکا خواهر 43 ساله هادی که از قتل وحشیانه برادرش به شدت عصبانی شده بود تصمیم به انتقام گرفت و سپس برای گرفتن انتقام وحشتناک از حسین اقدام به طرح جنایت دیگری کرد. خانواده ف. به همین دلیل منتظر فرصت مناسبی بود تا اینکه خبر شرکت خانواده «حسین ف» در مراسم درگذشت یکی از بستگانشان رسید.

با این خبر «دوست دختر» او بلافاصله اسلحه تاشو وینچستر برادر مقتولش را برداشت و از خانه بیرون زد. انتظار به پایان رسید. «جوسفعلی» در یک لحظه پدر 65 ساله «حسین ف» را دید که لباس مشکی پوشیده و همراه با دیگر عزاداران از کنار درختان قبرستان به سمت خروجی حرکت می کند. مرد 65 ساله به محض رسیدن به درب خروجی، از پشت به سمت وی ​​دوید و در حالی که مستقیماً اسلحه را در دست داشت، از پشت به یوسفعلی (65 ساله) شلیک کرد و بلافاصله به سمت دیگر رفت. خیابان متواری شد اما شهروندان با شنیدن صدای شلیک گلوله و سقوط همزمان پیرمرد 65 ساله به سمت زن جوان رفتند و از فرار وی جلوگیری کردند.

بیشتر بخوانید  فیلم / گل سوم پرسپولیس برای ماشین سازی توسط نورالهی

دقایقی بعد آمبولانس قربانی این حادثه هولناک را به بیمارستان منتقل کرد اما وی به دلیل عوارض ناشی از اصابت گلوله جان خود را از دست داد و به این ترتیب سیدیکا (زنی 43 ساله) به پلیس معرفی شد و تحت نظارت پلیس آگاهی قرار گرفت. قاضی ویژه مشهد قتل، تحقیقات تخصصی انجام شد. این زن جوان با حضور قاضی دکتر سده صفری علنا ​​قتل را پذیرفت و در توضیح ماجرا گفت: برادرم (هادی) با «حسین ف» دعوا داشت که روزی همان اسلحه وینچستر را برداشت تا او را بکشد اما زیر پایش افتادم و اسلحه را از او گرفتم تا مضطرب نشود، چون همسرش باردار بود و فرزند کوچکی داشت، اما از خانه بیرون آمد و به طرز فجیعی توسط «حسین ف.» کشته شد. ” و دوستانش. حتی اگر عذاب وجدان مرا رها نکرد و آتش انتقام در من شعله ور شد، چرا تفنگ برادرم را گرفتم! چون اگر سلاح داشت از خودش دفاع می کرد.

به همین دلیل خودم تصمیم گرفتم از خانواده او انتقام بگیرم چون به «حسین ف» دسترسی نداشتم و او در زندان بود. زمان این شلیک انتقام جویانه فرا رسید که متوجه شدم خانواده اش بر سر مزار خواج ربیع رفته اند!

و من به آنجا رفتم و با همان اسلحه ای که مال برادر مقتولم بود او را کشتم!

متهم این پرونده جنایی از ارتکاب جنایت در مراحل بعدی تحقیقات ابراز پشیمانی کرد و گفت: ای کاش عاقلانه تصمیم می گرفتم! و به خاطر احساسات مرتکب جنایت نشدم. همزمان با تایید سلامت روان قتل متهم توسط پزشک قانونی مشهد، کیفرخواست این پرونده جنایی توسط قاضی دکتر صفری (قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب) مطرح شد. مشهد) و به تأیید نماینده دادسرای خراسان رضوی رسیده است. با ارسال این پرونده به دادگاه کیفری استان خراسان رضوی، محاکمه وی به زودی آغاز می شود. گفتنی است مصاحبه این زن جوان (متهم در پرونده جنایی) در 13 مرداد سال گذشته با عنوان «عجله کن انتقام!» در صفحه حوادث روزنامه خراسان منتشر شد.

بیشتر بخوانید  نتایج کنکور چه ساعتی اعلام می شود ۱۴۰۱


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *