مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آدرس سایت، سامانه و تلفن گویا برای ثبت اعتراض‌ به یارانه

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در چهار روز اجرای طرح یارانه ای دولت جدید، 2 میلیون تماس و بازدید از محل انجام شد و اعتراض یک میلیون و 500 هزار نفر به ثبت رسید. ، که در حال بررسی هستند».

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: گروه های پاسخگویی وزارت مردم شبانه روز پاسخگوی درخواست ها و سوالات خانوارها در خصوص عادلانه بودن پرداخت یارانه ها هستند.

به گزارش پایگاه خبری« عصرخودرو » به نقل از تسنیم، «هیات الله عبدالملکی» به مناسبت بازدید «محمد مخبر» معاون اول رئیس جمهور از سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات و مشکلات مردمی در اجرای طرح «مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها» گفت: اجرای این طرح. طرح ملی سوالات و نگرانی هایی را برای مردم ایجاد می کند که نیازمند شفافیت و حمایت همه جانبه است.

وی افزود: عدالت در توزیع یارانه ها و کاهش فاصله طبقاتی مورد تاکید رئیس جمهور است که برای تحقق این مهم تلاش می کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اثرات مثبت اجرای این طرح برای اقشار و دهک های پایین جامعه، ادامه داد: پس از اجرای این طرح، ضریب جینی در کشور در وضعیت خوبی قرار می گیرد. وضعیت و شاخص های اقتصادی بهبود خواهد یافت.»

عبدالملکی بیان کرد: همزمان با پرداخت این یارانه به شهروندان تیم هایی در سامانه تلفنی مستقر شدند تا به سوالات مردم پاسخ دهند.

بیشتر بخوانید  فال شمع امروز دوشنبه 4 دی 1402 | فال شمع روزانه برای متولدین هر ماه | پیشگویی سریع بخت و سرنوشت

وی به بروزرسانی و پشتیبانی سامانه اشاره کرد و گفت: در چهار روز از اجرای طرح 2 میلیون تماس و بازدید از سایت صورت گرفت و اعتراض یک میلیون و 500 هزار نفر از افراد تحت رسیدگی به ثبت رسید.

معاون اول نخست وزیر و وزیر حفاظت اجتماعی در این بازدید با گفتگوی صمیمانه و با احترام به عملکرد اپراتورهای سامانه تلفنی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از چند تن از هموطنانی که با سامانه تلفنی در خصوص مردمی سازی و عادلانه تماس گرفتند دعوت به عمل آورد. توزیع یارانه.

سامانه 6369 وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت هدایت و پاسخگویی به افراد بازمانده از دریافت یارانه در طرح جدید دولت و سایر موضوعات یارانه ای، در سه شیفت با 120 اپراتور از جامعه معلولان.

افراد می توانند جهت ثبت شکایات با سایت پشتیبانی زندگی به آدرس https://hemaiat.mcls.gov.ir تماس گرفته و با شماره 09200006369 تماس بگیرند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *