مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

زمزمه هایی مبنی بر کناره گیری قاضی شنیده می شود

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از “ورزش سه”، اگرچه در سال های اخیر بارها بحث بازنشستگی محمدرضا داورزنی مطرح شده است، اما او همچنان در راس فدراسیون والیبال قرار دارد و معتقد است که قوانین بازنشستگی شامل حال وی نمی شود. !

چندی پیش و پس از بحث بازنشستگی سیدرضا صالحی امیری که نامه او حتی در رسانه ها منتشر شد و سپس با تایید شخصی رئیس کمیته ملی المپیک به دنبال داشت، پرونده بازنشستگی قاضی بازنشسته شد. آنطور که بیان می شود وی با توجه به 60 سال سابقه و 35 سال سابقه کار، رئیس کانون بازنشستگان والیبال محسوب می شود.

البته چند روز پیش قاضی درباره این موضوع به ایسنا گفته بود: «به مستمری بگیر گفته اند که اخراج شده اما هنوز به من اطلاعی نداده اند. سال گذشته دولت موافقت کرد که تا پایان دوره چهار ساله ام در فدراسیون والیبال خدمت کنم. اگر الان به وزارت ورزش برگردم می توانم تا سن 65 سالگی در هر پست سازمانی در وزارت ورزش کار کنم، اما کمیسیونی در دولت وجود دارد که در مورد فدراسیون والیبال باید موضوع را بررسی و تصویب کند. البته تا پایان دوره چهار ساله من در دولت قبل تصویب شد اما اگر دوستان دیوان محاسبات ابهامی دارند باید در دولت راه اندازی مجدد شود.»

اگرچه والیبال روزهای سخت و حساسی را پشت سر می گذارد، اما حتی از توضیحات قاضی حکایت از آن دارد که پرونده بازنشستگی او می تواند در ماه های آینده منجر به کناره گیری او از فدراسیون شود.

موضوع بازنشستگی در ورزش ایران همیشه پیچیده بوده است. علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری که چند ماه پیش نامه بازنشستگی اش منتشر شد، همچنان در سمت خود است و اخیراً به خاطر وزنه بردار بودنش مورد انتقاد قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید  مشکل کمبود سیمان را در روزهای آینده حل کنید

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *