مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آدرس سایت، سامانه و تلفن گویا برای ثبت اعتراض‌ به یارانه

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در چهار روز اجرای طرح یارانه ای دولت جدید، 2 میلیون تماس و بازدید از محل انجام شد و اعتراض یک میلیون و 500 هزار نفر به ثبت رسید. ، که در حال بررسی هستند».

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: گروه های پاسخگویی وزارت مردم شبانه روز پاسخگوی درخواست ها و سوالات خانوارها در خصوص عادلانه بودن پرداخت یارانه ها هستند.

به گزارش پایگاه خبری« عصرخودرو » به نقل از تسنیم، «هیات الله عبدالملکی» به مناسبت بازدید «محمد مخبر» معاون اول رئیس جمهور از سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات و مشکلات مردمی در اجرای طرح «مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها» گفت: اجرای این طرح. طرح ملی سوالات و نگرانی هایی را برای مردم ایجاد می کند که نیازمند شفافیت و حمایت همه جانبه است.

وی افزود: عدالت در توزیع یارانه ها و کاهش فاصله طبقاتی مورد تاکید رئیس جمهور است که برای تحقق این مهم تلاش می کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اثرات مثبت اجرای این طرح برای اقشار و دهک های پایین جامعه، ادامه داد: پس از اجرای این طرح، ضریب جینی در کشور در وضعیت خوبی قرار می گیرد. وضعیت و شاخص های اقتصادی بهبود خواهد یافت.»

عبدالملکی بیان کرد: همزمان با پرداخت این یارانه به شهروندان تیم هایی در سامانه تلفنی مستقر شدند تا به سوالات مردم پاسخ دهند.

بیشتر بخوانید  تأثیر غذای هیئت بر مادر و کودک/ جلسات روضه، مهد تربیت دینی کودک و نوجوان است- اخبار دین ، قرآن و اندیشه - اخبار فرهنگی تسنیم

وی به بروزرسانی و پشتیبانی سامانه اشاره کرد و گفت: در چهار روز از اجرای طرح 2 میلیون تماس و بازدید از سایت صورت گرفت و اعتراض یک میلیون و 500 هزار نفر از افراد تحت رسیدگی به ثبت رسید.

معاون اول نخست وزیر و وزیر حفاظت اجتماعی در این بازدید با گفتگوی صمیمانه و با احترام به عملکرد اپراتورهای سامانه تلفنی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از چند تن از هموطنانی که با سامانه تلفنی در خصوص مردمی سازی و عادلانه تماس گرفتند دعوت به عمل آورد. توزیع یارانه.

سامانه 6369 وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت هدایت و پاسخگویی به افراد بازمانده از دریافت یارانه در طرح جدید دولت و سایر موضوعات یارانه ای، در سه شیفت با 120 اپراتور از جامعه معلولان.

افراد می توانند جهت ثبت شکایات با سایت پشتیبانی زندگی به آدرس https://hemaiat.mcls.gov.ir تماس گرفته و با شماره 09200006369 تماس بگیرند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *