مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ترویج برنامه های آموزشی و پژوهشی در بالاترین سطح جامعه الزهرا

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش خبرگزاری کوم فارس ، سیده زهره برقعی در حاشیه آزمون سطح چهارم و دوره عالی فقه اظهار داشت: انقلاب اسلامی از این مرکز باید توجه بیشتری به سطوح بالاتر آموزش علوم داشته باشد و برنامه جدی تری برای بنابراین ، برای سطح سه و چهار و دوره پیشرفته برنامه ریزی فقه حالت خوبه انجام شد ، اما این برنامه ها باید بازبینی شوند.
مدیر جامعه الزهرا (س) افزود: در همین راستا اولین جلسه با گروه فقه و اصول و انجمن پژوهشی فقه و برخی از صاحب نظران در این زمینه برگزار شد و مقرر شد در این جلسات تخصصی ، برنامه های جدید بر تحقیقات علمی متمرکز شده و اجرا خواهد شد. “انجام تحقیقات و رساله ها در سطوح بالاتر.
وی خاطرنشان کرد: در زمینه فقه ، نظر ما این است که گام های جدی در فقه اجتماعی برداریم. در سایر مناطق ، اندیشکده هایی برای حرکت به سمت تحول آموزشی ، برنامه ریزی و توجه به نیازهای جامعه ایجاد می شود.
سرانجام ، بورگای گفت: در زمینه آموزش ، رشد رشته ها و گرایش های سطح سه و چهار بستگی به تصویب و ابلاغ درخت رشته توسط شورای عالی سیاسی دارد. حوزه های علمیه پرستاری اما در زمینه تحقیق ، برای اینکه بتوانیم رساله ها و تحقیق درباره مشکلات جدید را توسعه دهیم ، هسته های تحقیقاتی را در گروه های آموزشی تشکیل خواهیم داد ، به عنوان مثال ، در سطح چهار ، همه مشکلات تحقیق و مشکلات مربوط به پایان نامه در چندین هسته ها را دنبال کنید و به پایان برسید.

بیشتر بخوانید  جذاب ترین گردنبندهای طلا با طرح عاج فیل | نماد قدرت و منطق با این آویزهای عاج فیل

وی اظهار داشت: موفقیت در پروژه های آموزشی و پژوهشی مستلزم برقراری ارتباط علمی با سایر مراکز ، م institutionsسسات و م institutionsسسات تحقیقاتی آموزشی است تا با آسیب شناسی برنامه و بومی سازی بر اساس الزامات آموزش زنان ، برنامه جامعی متناسب با وضعیت آموزشی دانشجویان دختر ایجاد کند. بودن.

انتهای پیام / 2258


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *