مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

حساب شهردار برای پروژه تئاتر مشهد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



ایسنا / خراسان رضوی شهردار مشهد با استناد به اتمام نرسیدن پروژه تئاتر شهر در این دوره از حاکمیت شهر ، از مردم مشهد به دلیل تأخیر در اجرای آن عذرخواهی کرد.

محمدرضا کلایی با ارسال یادداشتی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: اگر به خاطر دارید ، من چندین بار با شما در مورد پروژه پردیس تئاتر شهر صحبت کردم. اکنون وظیفه خود می دانم که در پایان کارم توضیحاتی ارائه دهم. قبل از اینکه پروژه را توضیح دهم ، باید صادقانه از شما ، همشهریان عزیزم ، بخاطر این پروژه عذرخواهی کنم.

وی ادامه داد: پروژه پردیس تئاتر شهر یکی از پروژه هایی است که راه اندازی کرده ایم ، اما متأسفانه بهره برداری و تکمیل حتی فاز اول – علی رغم همه تلاش ها – به این دوره نرسید.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش ما توانست عقب ماندگی زیرساختی مشهد را در این زمینه فرهنگی و هنری جبران کند و بر این اساس پروژه تئاتر شهر مشخص شد ، افزود: یکی از نمادهای هویت تاریخی مشهد برای جلوگیری از تخریب بود. از این سالن به یاد ماندنی و نوستالژیک و تسریع در رونق این هنر ، اما نظر غالب اعضای محترم شورای اسلامی شهر برای تعریف این پروژه بود. سرانجام ، نتیجه گیری در مورد چنین پروژه ای در بوستان وفا ، واقع در بلوار شهید فكوری ، حاصل شد ، اما متأسفانه عملیات ساختمانی مطابق برنامه ما پیش نرفت. این کار به خوبی آغاز شد ، اما پس از آن ما با مشکلات مختلفی روبرو شدیم و پروژه به تدریج کند شد و به رهبری جدید شهر به عنوان میراث فرهنگی و هنری ناتمام رسید.

بیشتر بخوانید  از مخبر به عنوان مدیر اجرایی خوب یاد می‌کنند

شهردار مشهد افزود: یک بار دیگر وظیفه خود می دانم که از همه مردم خوب مشهد بابت این موضوع عمیقا عذرخواهی کنم. علیرغم همه تلاشها ، آنچه مطلوب و ایده آل بود ، اتفاق نیفتاد و امیدوارم مدیران محترم بعدی شهرستان که به کار خواهند آمد ، در اسرع وقت و در اسرع وقت این پروژه را به اتمام برسانند.

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *