مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ترویج برنامه های آموزشی و پژوهشی در بالاترین سطح جامعه الزهرا

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش خبرگزاری کوم فارس ، سیده زهره برقعی در حاشیه آزمون سطح چهارم و دوره عالی فقه اظهار داشت: انقلاب اسلامی از این مرکز باید توجه بیشتری به سطوح بالاتر آموزش علوم داشته باشد و برنامه جدی تری برای بنابراین ، برای سطح سه و چهار و دوره پیشرفته برنامه ریزی فقه حالت خوبه انجام شد ، اما این برنامه ها باید بازبینی شوند.
مدیر جامعه الزهرا (س) افزود: در همین راستا اولین جلسه با گروه فقه و اصول و انجمن پژوهشی فقه و برخی از صاحب نظران در این زمینه برگزار شد و مقرر شد در این جلسات تخصصی ، برنامه های جدید بر تحقیقات علمی متمرکز شده و اجرا خواهد شد. “انجام تحقیقات و رساله ها در سطوح بالاتر.
وی خاطرنشان کرد: در زمینه فقه ، نظر ما این است که گام های جدی در فقه اجتماعی برداریم. در سایر مناطق ، اندیشکده هایی برای حرکت به سمت تحول آموزشی ، برنامه ریزی و توجه به نیازهای جامعه ایجاد می شود.
سرانجام ، بورگای گفت: در زمینه آموزش ، رشد رشته ها و گرایش های سطح سه و چهار بستگی به تصویب و ابلاغ درخت رشته توسط شورای عالی سیاسی دارد. حوزه های علمیه پرستاری اما در زمینه تحقیق ، برای اینکه بتوانیم رساله ها و تحقیق درباره مشکلات جدید را توسعه دهیم ، هسته های تحقیقاتی را در گروه های آموزشی تشکیل خواهیم داد ، به عنوان مثال ، در سطح چهار ، همه مشکلات تحقیق و مشکلات مربوط به پایان نامه در چندین هسته ها را دنبال کنید و به پایان برسید.

بیشتر بخوانید  جزییات جدید از گفتگوی رئیسی و بن‌سلمان

وی اظهار داشت: موفقیت در پروژه های آموزشی و پژوهشی مستلزم برقراری ارتباط علمی با سایر مراکز ، م institutionsسسات و م institutionsسسات تحقیقاتی آموزشی است تا با آسیب شناسی برنامه و بومی سازی بر اساس الزامات آموزش زنان ، برنامه جامعی متناسب با وضعیت آموزشی دانشجویان دختر ایجاد کند. بودن.

انتهای پیام / 2258


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *