مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شهدای مدافع سلامت از جمله تحولات انقلاب اسلامی هستند – آژانس Mer | اخبار ایران و جهان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر حجت الاسلام عباسعلی گرزین جمعه شب در مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت مدافع سلامت شهید “مرتضی ابرین” گفت:.

گلستان ، مدیرکل تبلیغات اسلامی افزود: به همین دلیل دشمن در نظر گرفته است که فضای آموزشی و اجتماعی کودکان را به سمتی سوق دهد که افرادی مانند آقای مرتضی تربیت نشده باشند.

وی اظهار داشت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی تربیت جوانان انقلابی ، م effectiveثر و کارآمد است.

گرزین افزود: شهید چمران در بحبوحه موقعیت علمی خود در ایالات متحده ، به هدایای مادی پشت كرد و از عشق به فعالیت های جهادی به مصر و لبنان رفت و برای جبهه حق شروع به كار كرد و به عنوان وزیر و نماینده در ایران و یک شهید در جبهه. ما نمی توانیم بگوییم که این مرد احساساتی بود ، او در بهترین دانشگاه آمریکا نتیجه فیزیک پلاسما را کسب کرد و کاملا منطقی مسیر را انتخاب کرد.

وی گفت: شهید احمدرضا احدی در سال 64 در آزمون پزشکی نفر اول شد اما به جبهه رفت و کشته شد. این افراد عاقل بودند اما عاشق هم بودند و عشق به عقل بالاتر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: آقای مرتضی این را می دانست ویروس کرونا این خطرناک است ، شهدای سلامت می دانستند که کار در این بخش خطرناک است ، اما آنها عاشق بودند و این عالی ترین دستاورد انقلاب است.

گرزین تأکید کرد: تربیت جوانان مومن ، انقلابی ، م effectiveثر و جهادگر مهمترین دستاورد انقلاب است و اگر این تنها دستاورد باشد ، برای ظهور امام زمان (عج) کافی است.

بیشتر بخوانید  آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه 2 بهمن 1400 – ایران چطور

وی افزود: ما باید فضای آموزشی متناسب با فرهنگ جمهوری اسلامی داشته باشیم تا افرادی مانند این جوانان آموزش ببینند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان به موضوع سیل گلستان اشاره کرد و گفت: جوانان زیادی از سراسر کشور برای کمک به این منطقه آمده اند و این نشان از رشد آن در انقلاب اسلامی دارد که در شرایط ویروس کرونا ادامه دارد

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *