مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

8 امتیاز از هفته بیست و نهم لیگ برتر قلب درد و استرس آزادی ، جادوگر در خوزستان و خداحافظی در اصفهان!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش آژانس فارس ، مسابقات شب گذشته هفته بیست و نهم لیگ برتر است در قالب در همان زمان اتفاق افتاد و در این هفته اتفاقات مهمی افتاد.

نکته اول: شکست نساجی مقابل نیمی از استقلال!

دیدار نساجی مقابل استقلال در شرایطی برگزار شد که در آن فرهاد مجیدی او نیمی از تیمش را در تهران نگه داشته بود تا در سپاهان و بازی جام حذفی بازی کند. مجیدی تیم متفاوتی و جوان را با متین کریم زاده و کادمپور راه اندازی کرد و نساجی پرافتخار را شکست داد که هفته گذشته با 3 گل بقای خود را تأیید کرد. مجیدی در زادگاه خود (متولد روستای کدیکلا است) به تیم میزبان خود رحم نمی کند تا آمار خوبی را در 10 هفته گذشته با استقلال به جای بگذارد.

نکته دوم: از قلب کریمی تا استرس شدید یحیی

جدا از فوتبال تاکتیکی دو تیم پرسپولیس و تراکتور و جایگزین خوب گل محمدی که در آن حضور داشت مهدی عبدی کارت را به نفع تیم میزبان برگردانید اظهارات دو مربی در نشست خبری قابل توجه بود. فیروز کریمی وی از فدراسیون و دبیر آن انتقاد کرد که مربیان را ترغیب به حضور در نشست خبری می کند زیرا مشکلات داخلی و خارجی وجود دارد! گل محمدی همچنین اعلام کرد که پس از گل تراکتور تحت فشار بی سابقه ای قرار دارد که تاکنون دیده نشده است.

نکته 3: در هفته های اخیر 5 گله از عادت های ماشین سازی را از دست دهید

ماشین سازی در یک مسابقه 5 گل به ثمر رساند که برای او اهمیتی نداشت اما اکبرپور اعلام کرد که باشگاه از او خواسته تیم را جمع کند و برای فصل آینده آماده شود.در برابر پرسپولیس این بار 5 گل به پیکان زد.

بیشتر بخوانید  عرضه بنزین ۱۵۰۰ تومانی هنوز ۱۰۰ درصدی نشد

نکته 4: پدیده هت تریک در ضربات پنالتی 20٪

پدیده در شرایطی که در 3 هفته 9 امتیاز کسب کرده بود 9 امتیاز از دست داد تا مهدی رحمتی از شاگردانش شکایت کند. بلافاصله پس از باخت ، مربی پدیده از کارمندان باشگاه خواست 20٪ از قرارداد بازیکنان خود را کسر کنند.

نکته 5: شوک مثبت سایپا و افت 6 هفته ای آلومینیوم

سایپا با یک پیروزی خوب در طول هفته که در صورت شکست ، به لیگ دسته اول سقوط می کند ورق آلومینیوم او امیدوار بود که زنده بماند. سایپا که در آخرین دقایق هفته گذشته به گوهر باخت ، این هفته پیروز شد حالت خوبه او برنده شد تا فرصتی برای ماندن در روز آخر داشته باشد. در مقابل منصوریان و تیمش از هفته 24 به بعد ، او در 6 مسابقه فقط 2 امتیاز کسب کرد و 4 شکست و 2 تساوی متحمل شد.

نکته ششم: پنجمین باخت متوالی روغن مسجد سلیمان

نفت مسجد سلیمان شب بازی خانگی گل گهر را ترک نکرد و پنجمین باخت 5 هفته اخیر خود را متحمل شد. گل گهر نیز برای دومین هفته متوالی به پیروزی رسید امیر گیل نوح و تیم او باید به کسب سهمیه آسیا امیدوار باشد سعید صادقی ستاره گل گهر در بازی شب گذشته شرکت کرد و 2 گل برای تیمش به ثمر رساند.

نکته 7: نورافکن فوق العاده در شب خداحافظی با نقش جهان

سپاهان که تا آخرین لحظه در پای پرسپولیس امتیاز جمع می کرد ، در شبی که هموطنش در دربی اصفهان رحم نکرد ، با یک گل فوق العاده نورافکن از هموطن پیشی گرفت و در آخرین لحظه بازی را به سود خود به پایان رساند با گل میرزایی ، اما اکنون این تیم او باید به فکر خط گل برای فصل آینده خود باشد. مسابقه شب گذشته آخرین باری بود که او باید در ورزشگاه نقش جهان بازی می کرد و او پس از بازی با استقلال ایران را به مقصد پرتغال ترک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  رئیس بنیاد شهید درگذشت مادر شهیدان پناهی را تسلیت گفت

نکته 8: قیام و شایعات در پورموساوی شعبده بازي در خوزستان

دیدار فولاد و نفت آباد در شرایطی که اوج جلسه در یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار شد به نفع دانشجویان نکونام به پایان رسید. سیروس پورموسوی ، که در یک کنفرانس مطبوعاتی شورش کرد ، موضع قاطعانه ای در برابر نکونام گرفت و گفت که اجازه نمی دهد مربی در خوزستان آموزش ببیند زیرا او را به جادوگری متهم کرد. از طرف دیگر ، نكونام با خنده به سخنان پورموساوی پاسخ داد و گفت: “من هرگز هیچ كدام از این كارها را انجام نداده ام.”

انتهای پیام /


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *