مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تصمیمات جدید کمیته انضباطی علیه استقلال و پرسپولیس

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



دیدار تیم های استقلال و گل گهر سیرجان از تاریخ 25 ژوئیه در ورزشگاه آزادی و از هفته بیست و چهارم لیگ برتر برگزار شد و بهزاد گلم پور مربی دروازه بان های استقلال به توبیخ کتبی و بی توجهی به بی توجهی به دستورات داور محکوم شد. . (قطعاً)

* دیدار فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در حالی در ورزشگاه ذوب آهن اصفهان برگزار شد که باشگاه فولاد خوزستان با عدم آمادگی لازم برای مسابقه (نقض قوانین مسابقات) قانون را نقض کرد. بر این اساس ، کمیسیون انضباطی باشگاه را 50 میلیون ریال جریمه کرد. در صورت تکرار چنین مواردی ، مجازات های شدیدتری اعمال می شود. (قطعاً)

* دیدار پرسپولیس و گل گهر سیرجان 25 جولای در ورزشگاه آزادی برگزار شد و تیم پرسپولیس به دلیل حضور تماشاگری پشت نیمکت تیم ، نقض اصول کلی رفتار و نقض پروتکل های سلامتی 50 میلیون ریال جریمه شد. (قطعاً)

* آدل باباپور ، مربی نساجی مازندران در بازی با پیکان تهران به دلیل بدرفتاری و اعتراض به داور که منجر به اخراج وی شد ، 30 میلیون ریال جریمه شد. (قطعاً)

* در مورد شکایت باشگاه گل گهر سیرجان از طرف علی بای داور مسابقه گل گهر و پدیده مشهد با توجه به مدارک ارسالی ، نظرات کارشناسی و دلایل دیگر ، اعضای کمیسیون انضباطی مرتکب انضباطی نشده اند. نقض توسط علی بای ، بنابراین مبنای قانونی قانونی برای برخورد انضباطی طبق ماده 95 آیین نامه وجود ندارد ، بنابراین دستور معافیت صادر و اعلام می شود. (این تصمیم ممکن است پس از 7 روز از تاریخ اطلاع رسانی در کمیته استیناف تجدیدنظر شود)

بیشتر بخوانید  خبری مهم درباره صندوق پالایش و دارایکم

* مهدی رستمی بازیکن تیم مهندسی تبریز در بازی با سپاهان به دلیل رفتار ناشایست با مقام مسئول این مسابقه که منجر به اخراج شد ، 30 میلیون ریال جریمه شد. (قطعاً)

* بازی تیم های تراکتور و گل گهر از هفته بیست و هفتم لیگ برتر در تاریخ 10 جولای در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار شد و تخلفاتی از سوی تیم گل گهر انجام شد. بر این اساس ، هیئت انتظامی تصمیم خود را به شرح زیر اعلام کرد:

تیم گل گهر به دلیل رفتار نامناسب تیم 200 میلیون ریال جریمه شد. (لغو)

خوزی ترابپور ، جلال امیدیان ، مربیان تیم ، حیدر افسری ، مدیر تیم و نیما انصاری ، مدیر اجرایی تیم گل گهر ، به دلیل رفتار ناشایست با این مقام ، 100 میلیون ریال جریمه شدند. (لغو)

همچنین سعید الهاوای مربی تیم گل گهر نیز به دلیل سوusing استفاده از مسئول این مسابقه به محرومیت و 150 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (فرجام خواهی از محرومیت خوب و قطعی)

سیامک گلیه خانی مدیر رسانه ای تیم گل گهر به دلیل سوusing استفاده از مقام رسمی در این مسابقه به دو جلسه محرومیت از استادیوم های محل بازی تیمش و جریمه 200 میلیون ریالی محکوم شد. (لغو)

254 251

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *