مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

25000 دانشجو معلم دیگر نیز استخدام خواهند شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از فارس، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در مراسم تودیع و معارفه رئیس و رئیس دانشگاه با احترام به مقام معلم و قدردانی از زحمات حسین حنیفر و تیم همراه در دوران ریاست دانشگاه ، تحویل پرچم داد و تصریح کرد: افزایش پذیرش دانشجو معلم از سال 1394 پس از سقف 3 هزار نفر به 25 هزار نفر بسیار خوب است. رویداد از نظر کمیت

وی تربیت معلم را یکی از مهم ترین موضوعات از دیدگاه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: دانشگاه فرهنگیان دانشگاه وزارت آموزش و پرورش است. دانشگاه فرهنگیان تا زمانی که به دنبال همسویی با وزارت علوم است، معلم تربیت نمی کند، زیرا حوزه ماموریتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بخش تربیت غیر معلم عمومی است.

نوری با اشاره به تاریخچه تأسیس دارالمعلمین در سال 1306 تصریح کرد: این مکان نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورها برای تربیت معلم اهمیت داشت. رشته تایید رشته و پذیرش مدرس دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از وزارت علوم به وزارت آموزش و پرورش تغییر یابد. ما نیز با وامداری از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر رسالت اصلی خود در وزارت آموزش و پرورش تاکید می کنیم.

وی با اشاره به دستور رهبرانقلاب اسلامی مبنی بر کمک وزارت علوم، سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه کشور برای تسریع در کار دانشگاه فرهنگیان، افزود: دانشگاه فرهنگیان استقلال کامل و با تعهد کلیه اساتید و کارکنان وزارت آموزش و پرورش.

نوری با بیان اینکه دستور جذب 25 هزار دانشجو معلم دیگر در کشور صادر شده است خطاب به مدیر دانشگاه فرهنگیان گفت: محل و نیمی از دانشجو معلمان باید هر چه سریعتر در کشور مشخص شود. “

بیشتر بخوانید  خبر مهم وزیر ارتباطات درباره سرعت اینترنت

وی از مکاتبه با دولت در خصوص جذب 2000 معلم در دانشگاه فرهنگیان خبر داد و خاطرنشان کرد: سهمیه اعلام شده برای جذب پزشک به تدریج انجام می شود.

وزیر آموزش و پرورش راه حل برون رفت از بحران کمبود فضا در دانشگاه فرهنگیان را کمک به وزارت علوم برای استفاده از ساختمان های این وزارتخانه دانست و گفت: در گذشته آموزش و پرورش به وزارت علوم کمک می کرد. مراکز آموزشی و کمبود فضای آموزشی در این دانشگاه، وزارت علوم باید از دانشگاه فرهنگیان حمایت کند.

وی با اشاره به نحوه بکارگیری افراد در آموزش و پرورش و همچنین حق تدریس تعداد زیادی از کارکنان و فعالان بخش های مختلف گفت: آموزش و پرورش بیشترین مجوز استخدامی را در دولت دارد. آژانس ها “.

نوری نیاز به معلم تعلیم و تربیت را از ضروریات آموزش خواند و افزود: دانشگاه فرهنگیان محل تربیت و ورود معلمان مجرب به نظام عظیم آموزشی است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *