مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

گریم بینی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


قبل از هر چیز لازم به ذکر این موضوع هست که منظور ما از گریم بینی استفاده از رنگهایی که حدوداً ۳ درجه روشن تر یا تیره تر از پوست ما ست به صورت سایه روشن؛که به منظور هر چه زیبا تر و اصولی کردن بینی است ؛البته این موضوع را فراموش نکنید که با گریم بتوانید کلاً تغییر پیدا کنید کمی واقع بین باشید این کار بی نتیجه نیست اگر توقع زیادی نداشته باشید !

گریم بینی

به طور کلی در گریم صورت جاهایی را که برجستگیه بی جا دارند را تیره تر و قسمتهایی را که تو رفتگیه بی جا دارند را روشن تر می کنیم وحالا ابتدا می پردازیم به افرادی که حجم بینی شان کوچک و سر بینی گرد و برجسته و سوراخ های بزرگ دارند.داخل سوراخ های بینی سایه ی روشن کار می کنیم . سر برجستگی بینی را سایه ی تیره کار می کنیم . اگر بغل های بینی حجم داشت ، دو تا خط صاف تیره از بغل های بینی می کشیم و به سمت اطراف محو می کنیم.

و حالا بینی هایی که اصطلاحاً به آنها گوشتی می گویند؛این بینی ها کوتاه پهن و سوراخ های بزرگ دارند . داخل سوراخ های بینی را سایه ی روشن کار می کنیم . خط صاف تیره از اطراف بینی کشیده و روی بینی را سایه ی روشن کار می کنیم . روی پره های بینی را هم سایه ی تیره کار می کنیم.

حالا بینی هایی که نوک دارند منظور من بینی هایی است که نوک بینی به طرف پایین است دراز هستند و سوراخ های بینی هم بزرگ است ؛داخل سوراخ های بینی سایه ی روشن ، نوک بینی سایه ی تیره و دو خط صاف تیره از اطراف کشیده و به طرف پایین محو می کنیم.

بیشتر بخوانید  یک روش آسان و بی دردسر برای بستن مو

حال می پردازیم به بینی های عمل کرده که قوس زیادی دارند و سوراخ های بینی تا به تا است ؛روی قوس بینی را سایه ی روشن کار می کنیم. داخل سوراخ بینی که کوچک است سایه ی تیره و سوراخی که بزرگتر است سایه ی روشن کار می کنیم.

و نهایتاً بینی هایی که حالت عقابی دارند ؛بالای برجستگی بینی ( قسمتی که تو رفته نه خود برجستگی) را سایه ی روشن و نوک بینی و قسمت بر آمده سایه ی تیره و دو خط صاف تیره از اطراف بینی کشیده وبه طرف پایین محو می کنیم.

و درآخر موردی که برای خودم هم جالبه و گاهی ازش استفاده می کنم که اصطلاحاً به آن بینی فانتزی می گویند این طور هست که مقداری سایه ی تیره را به صورت دورانی و مماس بر پره ی بینی تان بزنید.

منبع : زیباشو


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *