مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

گانز در پاریس: ایران بزرگترین تهدید برای اسرائیل است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش گروه بین الملل فارس ، بنی گانز وزیر دفاع اسرائیل چهارشنبه شب 10 ساعت به پاریس سفر کرد و با مقامات دیدار کرد. فرانسه وی خلاصه وزیر دفاع و رئیس اداره کل امنیت خارجی را بیان کرد.

طبق وب سایت «آروز شعاعدر طول جلسات ، گانز در مورد روابط استراتژیک نظامی بین اسرائیل و فرانسه و همچنین لزوم تقویت همکاری های امنیتی صحبت کرد.

براساس این گزارش ، یکی از نکات اصلی رایزنی های وی با مقامات فرانسوی “ضرورت مقابله با جاه طلبی های هسته ای ایران و خطر تشدید رقابت تسلیحاتی در منطقه” بود. [غرب آسیا]”بود.

گانز با تکرار ادعاهای بی اساس و جعلی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: “ایران یک مشکل جهانی و منطقه ای است و بزرگترین تهدید برای اسرائیل است.” “اسرائیل برای محافظت از خود هر آنچه لازم است را انجام می دهد.”

به گفته آروس توسن ، وزیر دفاع اسرائیل همچنین در مورد بحران لبنان ، لزوم برنامه ریزی برای تقویت تشکیلات خودگردان فلسطین و راه های افزایش ثبات در نوار غزه صحبت کرد.

وی پیش از این ، بر لزوم آمادگی رژیم برای مقابله با پتانسیل هسته ای ایران تأکید کرده و از کابینه جدید در تل آویو خواسته بود برای حفظ برتری نظامی در نیروهای امنیتی رژیم گام بردارد. (اطلاعات بیشتر)

از زمان روی کار آمدن در ماه های اخیر ، کابینه جدید اسرائیل در تلاش است تا با اعزام مقامات اسرائیلی به ایالات متحده و دیدار با مقامات آمریکایی و امضا کنندگان شورای امنیت سازمان ملل ، از احیای توافق هسته ای با ایران جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید  عکاس ایرنا جایزه عکس سال ایران را دریافت کرد

انتهای پیام /


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *