مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کشف انباشت پنیر و روغن در چهارمحال و بختیاری

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از مهر، سردار منوچهر امان اللهی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی برای شناسایی و برخورد با اخلالگران اقتصادی با اشراف اطلاعاتی خود از انباشت مقادیر قابل توجهی پنیر در انبار کارخانه لبنیات شهرستان «کیان» اطلاعات. و رصد موضوع به ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران با شناسایی محل نگهداری اقلام با همکاری گشت تعزیرات و سکوت، در بازرسی از انبار لبنیات بیش از 15 تن پنیر انباشته شده کشف کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بهتیاری با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان بیش از 10 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این راستا متخلف مالک این انبار شناسایی و تحویل مراجع قضایی شد. . پس از ارسال پرونده

کشف 2 تن روغن خوراکی جمع آوری شده در لردگان

سردار امان اللهی با بیان اینکه ماموران امنیت اقتصادی با اشراف اطلاعاتی خود از تجمع مقادیر قابل توجهی روغن خوراکی در انباری در شهرستان لردگان مطلع شدند که رصد این موضوع به ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار دارد. مسئولان اعلام کردند: انبارداری این اقلام با همکاری سازمان تعزیرات و جهاد کشاورزی بیش از دو تن روغن خوراکی انباشته شده در سه فروشگاه کشف شد.

وی با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان بیش از یک میلیارد و 129 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه سه نفر از اراذل و اوباش که مالک انبارهای مذکور بودند شناسایی و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند. ارسال شده.

بیشتر بخوانید  روزنامه ایران آنلاین

کشف کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با کنترل خودروهای عبوری در مسیر «بروجن» به «اصفهان» یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.

سردار امان اللهی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی این کامیون را متوقف و در بازرسی از آن تعداد 629 کارتن شامل 3 هزار و 774 انواع کریستال فاقد مدارک مثبته گمرکی کشف کردند.

وی ارزش محموله مکشوفه را بر اساس برآورد کارشناس 34 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه متهم دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *