مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

17 متهم باند فساد در بندر امام دستگیر شدند!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از مهرا، علی دهگانی درباره جزئیات این خبر گفت: استان خوزستان در راستای رویکرد مبارزه با مفاسد اقتصادی و مبارزه قاطع قوه قضاییه با مفاسد اقتصادی، دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی (ره) را ابلاغ کرده است. به گفته امام زمان (عج) در خصوص فعالیت باند فساد در یکی از ادارات، دستور قضایی برای تحقیقات، شناسایی و دستگیری متهمان صادر شد.

وی ادامه داد: تاکنون 17 نفر از اعضای این باند که به صورت گسترده از فاکتورها و اسناد نامعتبر استفاده می کردند، اقدام به خروج محموله های مواد غذایی از قبیل گندم، شکر، جو، سویا، ذرت و 2 نفر از اداره بندر این اداره کردند. وی ادامه داد: پس از تحقیقات مقدماتی، ابلاغ گزارش و صدور قرار تامین کیفری، دستگیر و دستور لازم برای تکمیل تحقیقات و انجام کارهای تخصصی لازم صادر شد.

دهقانی گفت: ارزش تقریبی و برآورد اولیه اقلام مذکور صدها میلیارد تومان است. تحقیقات برای شناسایی سایر عوامل مرتبط با این مورد مورد نیاز است. شد.

وی تاکید کرد: قوه قضائیه با همه مفاسد به ویژه مفاسد اقتصادی مبارزه می کند و اجازه سوء استفاده از موقعیت مالی و اجتماعی، اختلاس از بیت المال و دستبرد به اموال عموم مردم را به افراد سودجو نمی دهد.

رئیس شورای قضایی خوزستان گفت: رسیدگی به این پرونده با سرعت و دقت لازم در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد و نتیجه نهایی متعاقبا اعلام می شود.

بیشتر بخوانید  انفجار مهیب باتری موتور سیکلت برقی در خیابان / فیلم
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *