مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کاهش قیمت دلار و سکه ادامه یافت/ طلای 18 عیار افزایش قیمت داشت

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از اکستن نیوز، بازار ارز تهران امروز شاهد کاهش مداوم قیمت دلار بود. قیمت به دلار در تهران امشب دوشنبه 12 مرداد نسبت به روز گذشته بیش از 100 تومان کاهش داشت.

قیمت به دلار هرات و تهران تقریباً به هم رسیدند

امروز قیمت دلار هرات و تهران به هم نزدیک شده است. قیمت اسکناس آمریکایی در بازار هرات با تهران حدود 150 تومان فاصله دارد. قیمت دلار در بازار سلیمانیه 50 تومان نوسان داشت. امروز همزمان با کاهش قیمت دلار، نرخ حواله درهم نیز ۴۰ تومان کاهش یافته است.

قیمت دلار در بازار رسمی به کجا رسیده است؟

دلار در بازار رسمی حرکت محدودی داشت. قیمت فروش دلار در بورس سراسری امروز به 27 هزار و 765 تومان رسید که نسبت به روز گذشته 23 تومان کاهش داشته است. در بازار یکپارچه قیمت دلار امروز ۲۷ هزار و ۶۲۷ تومان بود.

قیمت طلا چقدر بود؟

قیمت هر اونس طلا امشب با 3 دلار افزایش نسبت به شنبه 1731 دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران امروز قیمت طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته 700 تومان افزایش یافت. قیمت این فلز زرد داخلی امروز یک میلیون و 352 هزار و 200 تومان فروخته شد.

قیمت سکه امروز به 14 میلیون و 750 هزار تومان کاهش یافت اما در اواسط بعد از ظهر به 15 میلیون تومان رسید. فلز گران داخلی امشب با قیمت 14 میلیون و 855 هزار تومان مبادله شد که نشان دهنده افت بیش از 71 هزار تومانی نسبت به دیروز است.

بیشتر بخوانید  شروین حاجی پور خواننده آهنگ "برای" آزاد شد

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *