مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

طرح جدید برای بازنشستگان؛ خرید کالا با تخفیف و اقساط

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



مدیر کل فرهنگی و اجتماعی NP با اشاره به برنامه های این مجموعه برای افزایش قدرت خرید مستمری بگیران گفت: طرح کمک با همین هدف در قالب تخفیف و جنگ برای مستمری بگیران اجرا می شود. “

در هفدهمین گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان و در مراسم تجلیل از بازنشستگان برگزیده کشوری که صبح امروز در سالن مرکز همایش های پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد، محمود مرتضایی فرد با اشاره به برگزاری این همایش همایش پس از دو سال وقفه گفت: البته در این دو سال این همایش به صورت مجازی هم برگزار شد اما به دلیل عدم حضور مستمری بگیران حال و هوای امروز را نداشت.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره های ورزشی بازنشستگان افزود: طی ده روز استانی این بازنگری نیز با حضور 4 هزار بازنشسته در هشت رشته در مجموعه های ورزشی و خانه های امید استان های مختلف برگزار شد.

مدیر فرهنگی و اجتماعی صندوق پیو ادامه داد: هفته گذشته مراسم پیاده روی مستمری بگیران برگزار شد. در این پیاده روی که در سراسر کشور برگزار شد به بازنشستگان برگزیده نیز جوایزی اهدا شد.

مرتضایی فرد به مسئولیت اجتماعی این صندوق اشاره کرد و گفت: همه مدیران و معاونان بخشی از انرژی خود را در مسیر مسئولیت اجتماعی هدایت می کنند و علاوه بر پرداخت حقوق، مسئولیت اجتماعی را نیز بر عهده دارند.

حمایت از طرح های صندوق بازنشستگی کشوری

وی با اشاره به حفظ طرح های حمایتی این صندوق گفت: طرح هایی اجرا شده که شامل طرح افزایش قدرت خرید مستمری بگیران با حفظ حرمت مستمری بگیران است، خودرو را با تخفیف و اقساط خریداری کنید.

بیشتر بخوانید  قتل سریالی ۲۶ زن در تهران صحت دارد؟ -

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق پیو با اشاره به برنامه های این مجموعه برای افزایش قدرت خرید مستمری بگیران گفت: طرح کمکی با همین هدف در قالب تخفیف و اقساط برای بازنشستگان اجرا می شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *