مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کادو روز معلم چی بخرم ؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



کادو روز معلم


معمولا انتخاب هدیه کار دشواری است، مخصوصا اگر فرد مورد نظر شما فردی مهم باشد و شما بخواهید یک هدیه خاص برای او بخرید. یکی از مناسبت هایی که انتخاب هدیه برای آن سخت است، روز معلم می باشد.


به همین دلیل ما در این مقاله از مجله اینترنتی دلگرم قصد داریم ایده هایی برای کادوی روز معلم به شما ارائه دهیم تا به راحتی دست به انتخاب بزنید.


بهترین کادو برای روز معلم


1. گدان با گل برای روز معلم


گل همیشه و برای هر مناسبتی یک هدیه خوب محسوب می‌شود. شما می‌توانید یک گلدان با گل طبیعی را به عنوان هدیه روز معلم انتخاب کنید. بهتر است که اندازه این گلدان کوچک باشد تا در حمل آن دچار مشکل نشوید.


گل طبیعی بسیار بهتر از گل‌های مصنوعی و یا دسته گل است چراکه هم احساس را بهتر منتقل می‌کند و هم اینکه ماندگاری بیشتری نسبت به دسته گل دارد. اگر نمی‌خواهید ریسک کنید بهتر است که از گل‌ های کاکتوس استفاده نمایید.


کادو روز معلم


کادو برای روز معلم


2. تابلو آماده و یا تابلو نقاشی برای کادوی روز معلم


اگر نقاشی و طراحی شما خوب است می‌توانید یک تابلو سفید خریداری کرده و روی آن یک طرح خاص را برای معلم خود طراحی کنید که این می‌تواند بسیار ایده خوبی باشد.


در غیر این صورت می‌توانید یک تابلو بر اساس سلیقه معلمتان خریداری کنید و یا طرحی را انتخاب نمایید که مربوط به آموزگار و معلم باشد. هزینه خرید این تابلو نیز زیاد نخواهد بود.


هدیه روز معلم


کادو روز معلم زن


3. کتاب به عنوان کادو روز معلم


اکثر استادان و معلمان عاشق خواندن کتاب هستند به همین دلیل هم کتاب می‌تواند یک ایده ارزشمند به عنوان کادو روز معلم باشد.


نکته مهم در خرید کتاب این است که باید موضوع کتاب طوری انتخاب شود که باب میل معلم بوده و اینکه وی پیش از این آن کتاب را نخوانده باشد. اگر این دو مورد را می‌توانید به درستی انتخاب کنید کتاب برای شما بهترین ایده است.


کادو برای روز معلم


کادو روز معلم برای استاد


4. کادو روز معلم: عطر و ادکلن


هر جعبه کوچک کادو‌شده‌ ای را که ببینید، «عطر» جزو نخستین حدس‌های شماست! یک هدیه کلاسیک و مناسب که بسیار هم محافظه‌کارانه به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید  لیست آموزشگاه های رانندگی در شیراز


اما در واقع انتخاب پرخطریست اگر با علایق خاص افراد در این زمینه آشنا نباشید. مطمئنا، چون با معلم خود رابطه نزدیکی دارید می‌توانید حدس بزنید که او از چه نوع عطری استفاده می‌کند و یا از چه بویی خوشش می‌ آید.


هدیه برای روز معلم به استاد


کادو روز معلم مرد


5. لوازم مربوط به تدریس برای روز معلم


افرادی که تدریس می‌کنند معمولا عادت به نوشتن یادداشت دارند. هرچند هم که به قول امروزی‌ها، پیپر لس (Paper Less) باشند، باز هم به کاغذی که کنار دست داشته باشد و یادداشت‌های کوچک خود را در آن بنویسند، نیاز دارند.


یک دفترچه و یا یک تقویم و سررسید زیبا می‌تواند برای آن‌ها بسیار کاربردی باشد. همچنین انواع خودنویس‌ها، روان‌نویس‌ها و خودکار‌های نفیس هدیه‌های خوبی برای معلم‌ها هستند.


کادو به مناسبت روز معلم


کادو برای روز معلم چی بخرم ؟


6. قرآن یا مفاتیح به عنوان کادوی روز معلم


این هدیه هم می‌تواند جنبه معنوی داشته باشد و هم هدیه با ارزشی است. گفته‌اند معلمی در چند سال خدمتش در آموزش و پرورش گفته است بهترین هدیه‌ای که دریافت کردم و الان هم که بازنشسته شده‌ام از آن استفاده می‌کنم قرآنی است که یکی از دانش آموزانم به من در روز معلم داده است که همیشه هم به یاد او هستم و برای خوشبختی‌ اش دعا می‌ کنم.


کادوی خوب برای روز معلم


بهترین کادو برای روز معلم چیست ؟


7. شیرینی و شکلات برای روز معلم


هیچکس از طعم خوب شیرینی و شکلات بدش نمی‌ آید. اگر می‌خواهید کادو روز معلم کام او را هم شیرین کند برایش یک جعبه شیک و فانتزی از شکلات‌های طعم‌دار و خوشمزه تهیه کنید.


قطعا دریافت چنین هدیه‌ای برای هر کسی لذت بخش است. یک کیک کوچک با یک جمله زیبا درباره قدردانی از معلمتان بر روی آن هم می‌تواند گزینه خوبی باشد.


بهترین کارو برای روز معلم


زیباترین هدیه روز معلم


8. لیوان یا ماگ سرامیکی به عنوان هدیه روز معلم


لیوان‌های سرامیکی در رنگ‌ها و نقش‌های زیادی در بازار هستند که با قیمت مناسب می‌توانید بخرید. این هدیه‌ای است که می‌تواند برای هر فرد و با هر سلیقه‌ای مناسب باشد.

بیشتر بخوانید  مجموعه ای از 56 اسم دخترانه که با حرف ک شروع میشوند


حتی می‌توانید برای زیبایی بیشتر یک شعر زیبا برای معلمتان روی لیوان حک کنید. ماگ‌ها برای نوشیدن آب، چای و دمنوش در محیط کار یکی از هوشمندانه‌ترین انتخاب‌ها هستند.


کادو برای روز معلم


کادو مخصوص روز معلم


9. دعوت به رویدادی فرهنگی برای روز معلم


اگر معلمتان از آن دسته افرادی است که برای شرکت در رویدادهای علمی، فرهنگی و نشست‌های مختلف علاقه نشان می‌دهد، می‌توانید به مناسبت روز معلم او را به یکی از این رویدادها دعوت کنید.


ضمن آنکه برگزاری همایش و رویدادهای فرهنگی می تواند یکی از جذاب ترین برنامه های جشن روز معلم باشد، که مورد استقبال معلمین عزیز قرار می گیرد.


برای مثال، رویدادهایی مانند بازدید از نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری مختلف، شرکت در سمینارها و نشست‌های علمی، حضور در جلسات رونمایی کتاب انتخاب خوبی برای قدردانی از معلمتان هستند.


10. بلیت تئاتر، سینما یا موسیقی برای روز معلم


یکی دیگر از کارهای زیبایی که می‌توانید به عنوان هدیه روز معلم انجام دهید، خرید بلیت تئاتر، سینما یا کنسرت موسیقی است.


برای مثال،‌ می‌توانید چند نفر از دانش آموزان دور هم جمع شده و برای روز آخر هفته بلیتی برای خودتان به همراه معلمتان تهیه کنید و به همراه معلم یا استاد خود به سالن تئاتر، سینما یا کنسرت بروید.


11. کیف پول یا کیف موبایل برای هدیه روز معلم


به طور معمول، آقایان علاقه زیادی به کیف پول دارند. با این حال کیف پول یا کیف موبایل تقریبا برای همه افراد کادوی مناسبی به شمار می‌آید.


برای هدیه دادن در روز معلم نیز می‌توانید کیف پول یا موبایلی زیبا و لوکس تهیه کنید و برای قدردانی از زحمات معلمتان به او هدیه دهید.


کادو روز معلم برای استاد مرد


هدیه روز معلم برای استاد دانشگاه


12. هدیه روز معلم: اکسسوری‌ های خاص


برخی اکسسوری‌های کاربردی وجود دارند که می‌توانند به عنوان هدیه روز معلم انتخاب شوند. اکسسوری‌هایی مانند پاوربانک و یا خودکارهای خاص با طرح‌های مناسب و …


خرید این نوع هدیه کمی ریسکی خواهد بود چون که این ایده به فکر بسیاری از دانش آموزان خواهد رسید. ولی اگر به دنبال ایده‌ای هستید که کاربردی باشد این موارد را می‌توانید انتخاب نمایید:


  • پاوربانک

  • هندزفری بدون سیم

  • قاب گوشی

  • آویز گوشی

  • کتابچه یادداشت کوچک

  • دستبند و یا گردنبند

  • ماشین حساب و…


13. چادر و مقنعه برای هدیه روز معلم زنانه


چادر و مقنعه از پوشش های پر کاربرد برای معلمان خانم است که می توانید به عنوان یک هدیه تقدیم معلمتان کنید.


14. اتوی مو یا لوازم برقی برای روز معلم


از لوازم برقی زیبایی مانند اتوی مو، سشوار و یا بابلیس نیز می توانند هدیه منحصر بفرد و غیرمنتظره برای معلمتان باشند.


15. کادو روز معلم: ظروف میناکاری


اگر می خواهید برای معلم اهل هنرتان که به هنرهای سنتی و دستی علاقه مند است هدیه تهیه کنید ظروف مینا کاری بهترین انتخاب است.


هدیه لاکچری برای روز معلم


هدیه روز معلم در کرونا


16. هدیه برای روز معلم: جعبه خاتم


جعبه خاتم گزینه بسیار خوبی برای روز معلم است و می توانید با هدیه دادن آن همیشه در ذهن معلمتان باقی بمانید و فراموش نشوید.


17. کادو برای روز معلم: انواع دکوری


زیباترین هدیه برای روز معلم که مورد پسند اکثر معلم هاست یک جاقلمی دکوری یا انواع مجسمه ها یا ظروف دکوری است ، شما هم می توانید این هدایا را کادو ببرید و معلم خود را خوشحال کنید.


18. شال و روسری برای کادو روز معلم زنانه


شال و روسری در انواع رنگ ها و قیمت ها وجود دارد و به راحتی می توان آن را به عنوان هدیه روز معلم داد اما بهتر است هنگام خرید شال یا روسری برای معلمتان به سن و سال او نیز توجه کنید.


19. رومیزی زیبا به عنوان کادو روز معلم


رومیزی زیبا با رنگ های روشن می تواند یک هدیه تک و جالب برای روز معلم باشد. معلم شما با دیدن هدیه هدیه خوشحال می شود و می تواند آن را روی میز کلاس نیز پهن کند و ظاهر زیبایی به کلاس درس بدهد.


20. هدایای دست ساز برای روز معلم


هدایای دست ساز که خودتان با زحمت و دستان خود درست کرده اید می تواند بهترین هدیه روز معلم باشد زیرا او در خواهد یافت که شما چقدر برای او ارزش قائلید و او را دوست دارید.


بیشتر بخوانید  مهمترین اقدامات برای نجات فرد غرق شده
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *