مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

چه کسانی برای کوروش کمپانی تبلیغ کردند | کوروش کمپانی نی نی سایت

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


photo 2024 02 17 14 43 49

نام افرادی که کوروش کمپانی رو تبلیغ کردن:

🔴هادی چوپان، احمد ایراندوست، شاهین صمدپور، امین فردین، صادق بوقی، اکبرعبدی، امیر علی اکبری، فاطمه گودرزی، دنیا جهانبخت، معین فرجی، خواهران منصوریان، بهرنگ علوی، مرتضی پورعلی گنجی، محسن ابراهیم زاده، هادی ساعی، ‏کنعانی زادگان، الهام پاوه نژاد، حمید لولایی، منوچهر هادی، محسن ایزی، مهسا کیانپور، الهام حمیدی، نیلوفر بهبودی، یوسف تیموری، حسن ریوندی، محمد عمری، رضا شفیعی‌جم، سیدجوادهاشمی، نیوشا ضیغمی، علیرضا بیرانوند، محمد معماریان، مائده علیزاده، آرش رضاوند، متین ستوده و احلام.

فردی که از کوروش کمپانی ۹۳ دستگاه آیفون سفارش داده بود، در بیمارستان بستری شد.

کامنتهای اعتراضی مردم در پیج شاهین صمدپور بخاطر تبلیغ کوروش کمپانی که با تبلیغ سلبریتی ها، پولای مردم رو برداشت و فرار کرد

🔹‌واقعا سلبریتی ها جز اینکه از خون و پول مردم سواستفاده کنن چه سودی به حال این ملت داشتن؟

🔹‌و وای بر عده ای که هنوز با چشمان بسته، دنباله رو اینا هستن

سلبریتی‌ها شریک جرم کوروش کمپانی

کوهپایه‌زاده، وکیل دادگستری:
🔹فروش گوشی‌های آیفون به قیمت بسیار پایین‌تر از قیمت واقعی مشکوک بود. اما انچه که باعث شد شک و تردید مردم به باور و یقین تبدیل شود و اقدام به پرداخت وجه جهت خرید تلفن همراه کنند، تبلیغات گسترده اشخاص مشهور بود که سبب ایجاد اعتماد و رفع شک و تردید شده بود.

🔹از نقطه‌نظر کیفری چنانچه اشخاصی موجبات تشویق و تحریک و ترغیب و تسهیل وقوع جرم را فراهم آورند به شرط آنکه با مباشر اصلی جرم وحدت قطع داشته باشند به عنوان معاون جرم مجازات خواهند شد.

 

photo 2024 02 17 14 47 06

هادی چوپان و تبلیغ کوروش کمپانی

🔹این روزها بحث کلاهبرداری کوروش کمپانی و فرار صاحب آن بسیار داغ شده است. در چند وقت اخیر بسیاری از مردم از این فروشگاه خرید کرده بودند و حالا سرشان بی‌کلاه مانده است. کوروش کمپانی در زمان فعالیت خود همکاری زیادی با سلبریتی‌ها داشت و بسیاری از افراد مشهور هم برای این مجموعه تبلیغ کرده بودند.

بیشتر بخوانید  قتل هولناک دختر خوزستانی با انگیزه ناموسی -

🔹یکی از این افراد هادی چوپان بود که در تبلیغ خود درباره کوروش کمپانی گفت: «خیلی از مردم ما دوست دارند گوشی آیفون داشته باشند. من به شما کوروش کمپانی را معرفی می‌کنم در عین تعجب گوشی آیفون را ۲۳ میلیون به شما هدیه می‌کند. کوروش کمپانی را دنبال کنید.»

ببخشید ‌اشتباه‌ شد

🔹 باز هم خدا را شکر که مریم مومن و الهام حمیدی به نمایندگی از خیل چهره‌هایی که در تبلیغ شرکت مظنون به کلاهبرداری کوروش کمپانی حاضر بودند و احتمالا پول‌های کلانی هم گرفته بودند شجاعت به خرج دادند و عذرخواهی کردند.

🔹در این میان مثلا محسن افشانی که در تبلیغ خود سنگ تمام برای این شرکت گذاشته بود در یک توضیح جدید گفته که کلاهبرداری این شرکت ربطی به او نداشته است. اما فوتبالیست‌ها هم مدام در حال عذرخواهی هستند.

🔹این چرخه عذرخواهی‌ها با جملات پوزش‌خواهانه بیرانوند تکمیل شد که از گل غافلگیر کننده‌ای که دریافت کرد پوزش خواست اما اشاره‌ای به حضور فعالش در تبلیغات کوروش کمپانی نکرد و احتمالا آن را گذاشت برای روزهای بعد! بیرانوند روزهای بسیار بدی را تجربه می‌کند و اعتماد عمومی چه از طرف طرفداران پرسپولیس و چه دیگر فوتبال دوستان را از دست داده است.

مصاحبه امین فردین با امیر شریفیان مدیر کوروش کمپانی

امیر شریفیان مالک کوروش کمپانی : من کلا ۱۵۰ میلیارد تومن به مردم بدهکارم
اگاهی تهران ۳ دفعه مارو به دلایل مختلف از جمله بد حجابی کارمندان پلمپ کرد با دریافت رشوه های سنگین و هم چنین ماموران از ما پول و گوشی آیفون درخواست میکردن تا از پلمپ بودن خارج شیم و ما ام چون مجبور بودیم قبول میکردیم ! خونه ۱۰ میلیاردی من و ماشین هامو که مجموعا ۱۰۰ میلیارد پولش بودن رو توقیف کردن و حساب هامو که ۱۵ میلیارد پول توش بود رو بستن ! من یک سال و نیم تمامی گوشی های مردم رو هر چند با تاخیر بهشون تحویل دادم اگر کلاهبردار بودم همون اول فلنگو میبستم و الانم با شما مصاحبه نمیکردم ، ولی رقیب ها و قاضی های فاسد با سنگایی که جلو پام گذاشتن باعث شدن فرار کنم.

بیشتر بخوانید  خودکشی دلخراش یک دختر دانشجو دانشگاه شهید باهنر

+ شیوه کلاهبرداری تمام کلاهبردارها معمولا
به این شکله که اول فلنگو نمی بندن و اعتماد جلب میکنن حسابی که بار‌شون رو بستن بعد می بندن…
اما شایسته است که نهادهای نظارتی به ادعای این فرد در مورد رشوه گرفتن مامورین و درخواستهای غیرمتعارف قضات ورود کنن!
افراد زیادی هستن که پاشون به دادگاه و پاسگاه و ادارات باز بشه این رو میگن!

واکنش نیوشا ضیغمی، سید جواد هاشمی، مریم مومن و الهام حمیدی به انتقادات بابت تبلیغ کوروش کمپانی

شرکت «کوروش کمپانی» که ادعای فروش آیفون ۲۰ میلیونی را مطرح کرده و با کمک و تـ ـبلیغ چهره‌های مشهور نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته بود، این روزها تعطیل شده و طبق اعلام مراجع رسمی، صاحب این شرکت به خارج از کشور متواری شده است.

این شرکت برای جلب‌اعتماد مردم از چهره‌های مشهور و صاحب‌نام ورزشی و هنری نیز برای تبلیغات خود استفاده می‌کرد.

فراد مشهوری مثل: هادی چوپان، وحید امیری، پورعلی گنجی، حسن ریوندی، یوسف تیموری، محسن ابراهیم زاده , منوچهر هادی، سیدجواد هاشمی، هادی ساعی ، خواهران منصوریان, صادق بوقی و … این کمپانی رو تبلیغ کرده بودن.

بیرانوند در کوروش کمپانی: داداش هر کسی از طرف من آمد دست خالی ردش نکنی!

🔹ماجرای فروشگاه موبایل کوروش این روزها جنجال زیادی به راه انداخته است.

🔹چند روز قبل بود که انتشار اخبار کلاهبرداری فروشگاه کوروش کمپانی جنجال بزرگی به راه انداخت. یکی از نکات مهم در خصوص این ماجرا، حضور بسیاری از سلبریتی‌های مشهور در این فروشگاه و تبلیغ آن‌ها بود که باعث شده انتقادات زیادی از آن‌ها شود.

بیشتر بخوانید  این سارق حرفه ای تلفن همراه در بازار دست به سرقت 100 شهروند تهرانی زد

🔹در میان فوتبالیست‌ها هم علیرضا بیرانوند یکی از کسانی بود که در استوری‌های خود تبلیغ این فروشگاه را انجام داد و تصاویر مربوط به حضورش در کنار فروشندگان آن هم در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

همه کسانی که تبلیغات کرده‌اند، در این ماجرا مسئولیت حقوقی دارند

🔹امید سلیمی بنی، حقوق‌دان: واقعیت این است که همه کسانی که تبلیغات کرده‌اند، در این ماجرا مسئولیت حقوقی دارند. مسئولیت حقوقی یعنی می‌شود به‌طرفیت آنها هم دادخواست داد و یک راه آن است که می‌توان سلبریتی‌ها یا صداوسیما را به‌علت وارد کردن ضرر و زیان و بابت مسئولیت مدنی، تعقیب حقوقی کرد.

🔹راه نهایی، شکایت حقوقی است. بسته به‌قراردادی که مردم با این شرکت دارند، باید از دادگاه بخواهند شرکت مجبور شود به‌تعهداتش عمل کند. اگر فروشنده تعهد کرده موبایل خاصی را به‌قیمت مشخصی به‌خریداران بدهد، باید از او بخواهند تعهدش را انجام دهد یا جنس را تحویل دهد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *