مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

این سارق حرفه ای تلفن همراه در بازار دست به سرقت 100 شهروند تهرانی زد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سرهنگ علی ولی پور گودرزی با اعلام این خبر گفت: 29 تیرماه سال جاری سرقت گوشی تلفن همراه یکی از شهروندان در بازار تهران توسط راکب موتورسیکلت هوندا به پلیس 110 اعلام شد. مرکز اورژانس پس از آن بلافاصله مرکز واکنش سریع پلیس آگاهی استوچا در جریان موضوع قرار گرفت و تیم واحد واکنش سریع پلیس آگاهی وارد عمل شد.

وی با بیان اینکه تیم های واکنش سریع پلیس با توجه به رسیدگی فوری به شکایات و حوادث تشکیل شده و در مدت کوتاهی از عملیات خود به دستاوردهای قابل توجهی در کاهش آمار سرقت و افزایش قدرت کشف دست یافتند، گفت: موتورسیکلت تیم گشت یک تیم واکنش سریع است که با حضور در بازار تهران اقدام به گشت زنی هدفمند کرد و دقایقی بعد متوجه فرار سارق شد. در این رابطه تعقیب و گریز بین راهزنان و پلیس آغاز شد و دقایقی بعد متهم توسط ماموران دستگیر و موتورسیکلتش توقیف شد.

ولی پور گودرزی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی بدنی از متهم دستگیر شده، شش دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه، 20 میلیون ریال وجه نقد و یک قبضه سلاح سرد از وی کشف و ضبط شد. این فرد به مقر پلیس منتقل و در آنجا تحت بازجویی قرار گرفت و طی آن به بیش از 100 فقره سرقت و سرقت گوشی تلفن همراه با همدستی فرد دیگری در محدوده بازار اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: متهم اعتراف کرد که همراه دیگر همدستش در حال تردد در سطح بازار تهران بوده و پس از شناسایی سوژه هایی که گوشی های تلفن همراه گران قیمت داشتند، گوشی تلفن همراه آنها را برداشته و متواری شدند. به گفته سارق دستگیر شده گوشی های مسروقه را با قیمت بسیار پایین به صرافی فروخته و پول را صرف سرگرمی کرده اند.

بیشتر بخوانید  ادعای رسانه آمریکایی: تکلیف برجام مشخص شد

وی در پایان با اشاره به کیفرخواست متهم دستگیر شده و انتقال وی به دادسرا، از ادامه دستگیری دیگر همدست این سارق و همچنین صاحب اموال مسروقه توسط پلیس خبر داد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *