مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پرونده حمید صفت خواننده رپ چگونه بسته می شود؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از جامعه 24، 26 مرداد 96 تحقیقات پلیسی در خصوص مرگ مردی 65 ساله در محل سکونتش حوالی میدان ونک آغاز شد. همسر این مرد در تحقیقات گفت: چند سالی است که با هوشنگ زندگی می کنم و امروز که پسرم متوجه شد مرا کتک زده است با او درگیر شد.

ماموران با اطلاع از هویت عامل جنایت متوجه شدند که با یک پرونده عادی سروکار ندارند اما ساعتی بعد با انتشار خبر دستگیری حمید صفت خواننده رپ به عنوان قاتل همه شوکه شدند و گفتند: «بعد از جدایی پدر و مادرم، هوشنگ ازدواج کرد. هوشنگ مرد مهربانی بود، اما اخیراً شنیدم که با مادرم بدرفتاری می‌کنند و حتی کتک می‌زنند، هوشنگ رفتارش را تغییر داد. «روز حادثه وقتی متوجه شدم دوباره مادرم را کتک زده ام به خانه شان رفتم و با هم دعوا کردیم و او را زدیم اما قصد کشتن او را نداشتم.

اولین صفت آزادی

در حالی که اولین جلسه دادگاه برگزار شد، در زمستان 97، حمید صفت پس از غیرعمد بودن دادگاه با قرار وثیقه 700 میلیونی آزاد شد و به فعالیت هنری خود ادامه داد. کارنامه جنجالی او فراموش شد و این خواننده در حال برنامه ریزی یک نمایش هنری بود که به طور ناگهانی در زمستان 99 بازگشت.

داستان کیفرخواست 100 صفحه ای

زمستان دو سال پیش، نماینده دادستان تهران در کیفرخواست 100 صفحه ای جدید اعلام کرد که حمید صفت مرتکب قتل عمد شده و باید دوباره به عنوان قاتل محاکمه شود. در پی این کیفرخواست، جلسه رسیدگی تشکیل شد و حمید صفت در اولین جلسه از ترس فرار به جلسه و صدور حکم بازداشت و بر خلاف قاتلان روانه زندان اوین شد.

بیشتر بخوانید  خوشبختانه توافق بر سر برجام حاصل شده است/ برد یک برد است

صفت معصوم است

در نهایت آخرین جلسه دادگاه ۲۷ شهریور در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد. صفت در این جلسه بار دیگر بر عصبانیت خود از 4 سال بلاتکلیفی و وخامت زندگی و جوانی اش تاکید کرد اما گفت: من هوشنگ را نکشتم.

صفت در دفاع از خود در حالی که وکلای پدر و مادرش خواستار قصاص شدند، گفت: «آن روز دستانم را روی هم گذاشتم و به هوشنگ ضربه نزدم. «اگر دستم به صورتش می خورد، بیهوش می شد. وکلای صفت در عین حال اعلام کردند که همه گزارش های پزشکی قانونی در دادگاه خوانده نشده است.

سرانجام در 21 مهر سال گذشته حمید صفت پس از چهار سال بلاتکلیفی از زندان آزاد شد تا پرونده او بسته شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *