پرستو صالحی و برف بازی در غربت



آنچه دیگران می خوانند:

.

پرستو صالحی او یکی از بازیگران عرصه سینما و تلویزیون است.پرستو صالحی او با بازی در سریال زیر شهر اسکی شهرت بیشتری پیدا کرد و محبوبیت خاصی در بین مردم پیدا کرد.پرستو صالحی او یکی از هنرمندانی است که چندین بار در اقدام های مختلف حمایت از حیوانات شرکت کرده است پرستو صالحی او همیشه در امور خیریه پیشتاز است و از فعالان این عرصه است.پرستو صالحی او عکسی از خود در حال برف بازی در خارج از ایران منتشر کرد که مورد توجه کاربران قرار گرفت.

پرستو صالحی

بیوگرافی پرستو صالحی

پرستو صالحی با نام واقعی الهام صالحی متولد 9 مهر 1356 در تهران بازیگر ایرانی، مادرش خانه دار و پدرش تکنسین مهمات نظامی است که در 9 فروردین 1387 دار فانی را وداع گفت. او یک برادر به نام امیر شاهین دارد که مهندس کامپیوتر است. پرستو صالحی دانش آموزی است که رشته نمایش را رها کرده است. او در حال حاضر با مادر، برادر و برادر شوهرش مارال باغ شیرین، مهندس الکترونیک زندگی می کند. او در حال حاضر با مادر، برادر و دامادش، مارال باغ شیرین، مهندس الکترونیک زندگی می کند. پرستو صالحی دی ماه 97 با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از ازدواج خود خبر داد.

پرستو صالحی

دلیل به هم خوردن ازدواج پرستو صالحی

بیشتر بخوانید  کتاب هفتگی - 148 | تاریخچه حرکت به یک واقعه بزرگ

پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود از قطع شدن مراسم به دلیل عدم توافق مشترک با همسرش خبر داد.

شایعه ازدواج پرستو صالحی با نوید حیدری

پس از رسمی شدن خبر ازدواج پرستو صالحی، شایعات زیادی مبنی بر نوید حیدری بودن همسرش مطرح شد که پرستو صالحی به شدت آن را تکذیب کرد.

پرستو صالحی

علایق پرستو صالحی

اسطوره های او محمدعلی فردین، ناصر حجازی، داریوش اقبالی، بهرام بیضایی هستند و عاشق نرگس، دریا، ماه، شعر و البته سینماست.

آغاز فعالیت هنری پرست صالحی

پرستو صالحی فعالیت هنری خود را از سال 1375 با کار تئاتر آغاز کرد و اولین نقش بلندتر خود را در سریال محاکمه کارگردان حسن هدایت بازی کرد. مقدمه ای بر آن اثر، میکاپ آرتیست او خاطره ای زنده از فرهنگ معیری است که دوره ای را نیز با او گذرانده است.

پرستو صالحی

آوازه پرستو صالحی

پرستو صالحی با بازی در سریال زیر آسمان به شهرت رسید.

پرستو صالحی پس از دعوت به برنامه ماه عسل توسط احسان علیخانی به همراه برادرش به این برنامه رفت و به اعتیاد پدرش پی برد و گفت: دردسرهای زندگی ما از منقل و دوست پدرم شروع شد که به پایان رسید. این بالا. سرطانی بود که وارد زندگی ما شد و شادی خانواده ام را گرفت. وقتی مادرم برای اولین بار فهمید که پدرم معتاد است، من در آن زمان 8 ساله بودم و برادرش امیر نیز اضافه کرد: از تمرکز پدرم دور شده ایم. فقط پدرم با دوستان بود و بیشتر در مسافرت ها این کار را انجام می دادند و به آن می گفتند تفریح.

بیشتر بخوانید  لزوم صرفه جویی در مصرف برق برای کمک به تولید اکسیژن بیماران

پرستو صالحی


دیدگاهتان را بنویسید