مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فواید بی نظیر بخور اکالیپتوس برای پوست صورت

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


بخور روی پوست صورت چه تاثیراتی می تواند روی آن بگذارد چه تغییراتی در تغذیه صورت رخ می دهد؟ بخور با کدام مواد تاثیر بیشتر و بهتری روی پوست ما می گذارد، احتمالا در مورد فواید استفاده از بخور شنیده اید، نظرات مختلفی در مورد بخور وجود دارد و برخی معتقدند که استفاده از بخور حتی می تواند به درمان آکنه و جوش کمک کند.

دستگاه های بخور مخصوصی در آرایشگاه ها استفاده می شود و آرایشگران نیز استفاده از بخور را به مشتریان توصیه می کنند. بخور می تواند در درمان برخی از مشکلات پوستی مانند اگزما و تامین رطوبت کافی پوست مفید باشد. برخی از گیاهان را می توان برای بخور دادن و تغذیه پوست نیز استفاده کرد. اگر شما هم دوست دارید از بخور برای پوست خود استفاده کنید، حتما این مقاله را در این قسمت بخوانید دلگرم کننده خواندن.

دود می کند پوست صورت و این اثرات

استفاده از برخی گیاهان دارویی به صورت بخور تأثیر بسیار بیشتری بر دارو دارد، مانند:

  • درمان سینوزیت با بخور

خور اکالیپتوس: مفید برای باز کردن راه های هوایی درمان سینوزیت..
بخور اکالیپتوس راه های هوایی شما را باز می کند و به بهبود ریه های شما کمک می کند.

برای ایجاد اعتماد به نفس و نشاط

  • اسطوخودوس بخورید

برای تسکین استرس، سردرد و میگرن، ۳ ستاره ۳ دریافت کنید

تحریک کننده و نشاط آور

احساس خستگی مفرط را از بین می برد

ضد افسردگی و ضد استرس و خواص بی نظیر در پاکسازی و چروک شدن پوست

تقویت کننده حافظه با خواص ضد افسردگی پودر چوب صندل: ضد افسردگی و استرس

بیشتر بخوانید  چگونه ناف را تمیز کنیم ؟ آموزش مرحله به مرحله تمیز کردن ناف

مفید برای سیستم تنفسی یک درمان عالی برای تمیزی و شادابی پوست است.

برای سردردهای میگرنی و پاکسازی پوست مفید است و بهترین درمان برای آکنه و آکنه است. همچنین به تمیز و شاداب نگه داشتن پوست شما کمک می کند.

ایجاد خوابی آرام، کاهش استرس درمان عالی در برابر جوش های سرسیاه که بسیار قوی عمل می کند، سفیدی و جوش های سرسیاه را با فشار دادن بعد از بخور خالی می کند و بهتر است خیار را بعد از فشار دادن دانه های سر سیاه رنده کنید تا این منافذ را باریک کنید.یا لیموی تازه کمک می کند.

————————————————- ———————————————— ————

نحوه استفاده از بخور اکالیپتوس

بخور اکالیپتوس

برای تهیه این بخور، فقط ۲ تا ۳ قاشق غذاخوری سبزی خشک را با آب جوش در یک کاسه چینی بزرگ بریزید. و روی حرارت خیلی کم قرار دهید و سپس صورت خود را روی این بخار قرار دهید. فقط حتما فاصله مطمئنی را رعایت کنید تا بخار به پوست صورت آسیب نرساند، ابتدا صورت خود را با آب تمیز بشویید. سپس یک حوله بزرگ بردارید و روی سرتان بگذارید تا بخار از آن خارج نشود.

صورت خود را 10 تا 15 سانتی متر بالاتر از کاسه نگه دارید تا پوست صورت تان نسوزد حدود 10 دقیقه در این حالت بمانید. در این مدت کاملاً آرام باشید تا پوست شما بتواند در این بخار عالی نفس بکشد. نفس عمیق بکشید و این ترکیبات را در مجاری تنفسی استنشاق کنید تا تاثیر فوق العاده آن را حس کنید پوست صورت را از خواب دود کنید همه این گیاهان در عطاری های معتبر موجود است.

بیشتر بخوانید  علت و راههای درمان حرف زدن در خواب چیست ؟

————————————————- ———————————————— ————

راز سلامتی با گیاهان دارویی

همه این گیاهان به پاکسازی پوست، چین و چروک، لک، جوش، به خصوص جوش های سرسیاه کمک می کنند ( بخور بابونه، از بین برنده جوش های سر سیاه). بخور به پوست کمک می کند تا از شر انواع آلودگی ها، آلودگی ها و گرد و غبار خلاص شود. در واقع بخور می تواند پوست را از درون پاک کند و به آن جان تازه ای ببخشد.علاوه بر این، بخور به دلیل بهبود جریان خون در صورت، پوست شما را سفیدتر و لب های شما را رنگی تر می کند.برای چرخش.

————————————————- ———————————————— ————

رابطه خوردن و آشپزی!

برخی افراد بر این باورند که استفاده از بخور به از بین بردن جوش‌ها کمک می‌کند، اما پزشکان آن را توصیه نمی‌کنند، زیرا وقتی پوست را مرطوب می‌کنید، این کانال‌ها باریک‌تر می‌شوند و احتمال مسدود شدن آن‌ها بیشتر می‌شود، بنابراین ممکن است نه تنها جوش، بلکه جوش نیز وجود داشته باشد. . ، جوش های بیشتری روی صورت شما ظاهر می شود، بنابراین استفاده از بخور روشی برای درمان جوش نیست.

قیم منصوب شد!

اکنون که پوست خود را مرطوب کرده اید، باید سعی کنید آن را هیدراته نگه دارید. برای هیدراته نگه داشتن پوست باید از کرم های روان کننده و آبرسان استفاده کنید، پس پس از آبرسانی به پوست، زمانی که احساس کردید منافذ پوست بسته شده و پوست تمیز است، بسته به نوع پوستتان از این کرم ها استفاده کنید.

————————————————- ———————————————— ————

با گیاهان پوست را احیا کنید

برخی از خانم‌هایی که از بخورهای آرایشی استفاده می‌کنند گیاهانی مانند گل بابونه را برای تمیز کردن پوست و انار برای نرم کردن پوست داخل مخزن می‌ریزند، اما پزشکان از این کار خودداری می‌کنند زیرا پوست بیرونی در معرض این بخار بافت مرده است و ممکن است این گیاهان روی لایه بیرونی تاثیری نداشته باشند. ; شفافیت و شادابی که پس از استفاده از این گیاهان احساس می کنید، حالتی است که بخار آب به صورت شما می دهد، اگرچه این داروها برای برخی از بیماری های ریوی مفید هستند.

بیشتر بخوانید  عوارض جانبی قرص ضد جوش راکوتان

————————————————- ———————————————— ————

هشدار

افرادی که رگ های خونی پوست صورتشان پاره شده است از بخور دادن روی پوست خودداری کنند. افراد مبتلا به آسم یا آلرژی به گیاهان باید قبل از استنشاق پوست برای دستورالعمل های خاص با پزشک خود مشورت کنند. در هنگام سرماخوردگی، اگر می خواهید آبریزش بینی را متوقف کنید، زبان خود را بالای دهان خود قرار دهید. چسب بزنید و یکی از انگشتان خود را بین ابروهای خود به مدت 30 ثانیه فشار دهید. آبریزش بینی بلافاصله متوقف می شود.

————————————————- ———————————————— ————

گردآوری شده توسط مجله اینترنتی تشویق

مرجان امینی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *