مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

گزارش هواشناسی 7 Bachmann 1400 / امروز در کدام استان ها برف و باران خواهد بارید؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نوح به نقل از ایسنا، رئیس مرکز ملی پیش بینی بحران و مدیریت مخاطرات جوی با اشاره به بارش برف و باران در اکثر استان های کشور در امروز (6 بهمن) از کاهش محسوس دما در نیمه شمالی کشور خبر داد. .

صادق ضیائیان افزود: امروز (۵ بهمن) در بیشتر نقاط کشور به جز سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، یزد، خراسان جنوبی و استان های جنوبی فارس و بوشهر بارش برف و باران و وزش باد شدید پیش بینی می شود. شدت بارش در این روز در شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و جنوب لرستان است.

وی افزود: امروز (6 بهمن) به دلیل وزش باد شدید در جنوب خوزستان احتمال گرد و خاک وجود دارد.

ضیائیان ادامه داد: روز جمعه (9 بهمن) در استان های ساحلی دریای خزر، خراسان شمالی، خراسان شمالی و ارتفاعات استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز بارش برف و باران و در شمال غرب بارش پراکنده برف پیش بینی می شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی افزود: از شنبه تا دوشنبه (9 بهمن تا 9 بهمن) کشور دارای جوی آرام با افزایش غلظت آلاینده ها در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد بود. “

وی افزود: وزش باد شدید و مناطق مستعد گرد و خاک برای روز پنجشنبه (6 بهمن) در نیمه شرقی کشور و جمعه (7 بهمن) در نیمه شرقی و استان ها در دامنه های جنوبی البرز مرکزی پیش بینی می شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی بحران و مدیریت مخاطرات جوی افزود: روز جمعه (۹ بهمن) کاهش محسوس دما در نیمه شمالی کشور رخ می دهد.

بیشتر بخوانید  چهره بازار کار در پایان دولت روحانی

به گفته ضیائیان دریای خزر در روزهای پنجشنبه و جمعه (7 و 8 بهمن ماه) و همچنین پنجشنبه در غرب خلیج فارس و جمعه و شنبه در خلیج فارس و دریای خزر مواج خواهد بود. اورموس.

رئیس مرکز ملی پیش بینی بحران و مدیریت مخاطرات جوی درباره وضعیت جوی تهران در دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (8 بهمن) صاف همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای 1 – و بیشینه دمای ۶ درجه روز شنبه (۹ بهمن) صاف تا کمی ابری و غبار محلی با کمینه دمای ۲- و حداکثر ۷ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

ضیاییان در پایان گفت: امروز و فردا (7 و 7 بهمن) بندرعباس با دمای 24 و 23 درجه سانتیگراد گرمترین و ارومیه با دمای 6- و 8- درجه سانتیگراد سردترین مرکز استانها هستند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *