مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پایداری و توسعه در سایه بهره‌وری سازمانی، کیفیت محوری و کارآمدی کسب و کار بنیان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز ، کیانی با بیان اینکه شعار محوری این همایش آینده سازمان است، پایداری و توسعه در سایه بهره وری سازمانی، کیفیت محوری و کارایی کسب و کار است و افزود: در این وبینار علاوه بر بحث در مورد این شعار. سال آینده باید بر اساس کلمات کلیدی پایداری، توسعه، بهره وری سازمان، تمرکز بر کیفیت و کارایی، با در نظر گرفتن کارایی کسب و کار باشد.

وی سپس تصویری از آنچه این سازمان در دو سال گذشته از نظر شرایط و الزامات خود با آن مواجه بوده و سپس تصویری از سازمان در دو سال آینده با سه سناریو بدون تغییر از نظر حفظ وضعیت موجود ارائه کرد. سیاست های مرتبط، به دلخواه در سیاست های آینده و موقعیت های احتمالی و استراتژی های مرتبط.

کیانی گفت: سازمان ما در سال 1400 از شوک بسیار نگران کننده سال 99 به وضعیت نسبتاً باثبات و حداکثر سودآوری رسیده است و اگر در عمل در 2 سال آینده به اجماع بر سر سیاست های مولد برسیم و اقدامات خود را حول محور سیاست در عمل کنید.” به نقطه کاربرد خود خواهد رسید. ما یک سازمان تجاری اصلی هستیم، باید اعتماد به نفس داشته باشیم و باید بخشی از اتکا به سازمان بالادستی خود باشیم.

وی مدیران، کارکنان و به ویژه معلمان را شرکای راهبردی سازمان خواند و گفت: تمام تلاش ما این است که به نیازهای این همکاران راهبردی بیشتر توجه کنیم.

بیشتر بخوانید  خبر مهم درباره پرداخت اقساط مسکن ملی

وی همچنین از پیامدهای سیاسی این وضعیت در دو سال آینده به عنوان تمرکز سازمان در حوزه‌های آموزش و آزمایش، عمدتاً مجازی، سیاست‌های یکپارچه‌سازی و یکپارچه‌سازی، سیاست‌های توسعه و ارائه خدمات مرکز و سیاست‌های مدیریت منابع انسانی یاد کرد. سطوح، معلمان و کارکنان، تشریح سیاست های برنامه درسی و محتوای آموزشی، خط مشی های برنامه عملیاتی کارکنان و صف و ارزیابی محوری و سیاست های فنی و کیفیت تولید.

کیانی خاطرنشان کرد: انتظاری که از مدیران محترم دارم این است که اگر می خواهند شریک راهبردی کانون زبان باقی بمانند باید در بین آنها مصداق دلسوزی باشند.

رئیس کانون زبان ادامه داد: مطمئنم اگر تعاملات ما با بدن بیشتر شود، می توانیم خلاقانه تر و بهتر با هم صحبت کنیم و با اجماع منطقی به موفقیت های بیشتری دست یابیم. سازمان برای تصمیم‌گیری نیاز به گفت‌وگو دارد و مدیران عزیز باید به رهبران آموزشی، رهبران کسب‌وکار بنیاد و مبلغان تبدیل شوند و نشان‌دهنده کیفیت، توسعه و بهره‌وری باشند.

وی در پایان سخنان خود افزود: با این رویکرد انشاالله کانون زبان بر اقتدار ملی خود افزوده و در آینده به سمت حکومت منطقه ای حرکت خواهد کرد.

روابط عمومی کانون زبان ایران


بیشتر بخوانید  در صورت عدم وجود توافق برجام، ایران از چه کشورهایی می تواند خودرو وارد کند؟

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *