مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ویزای جوکوویچ استرالیا برای دومین بار لغو شد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش یورونیوز، وزیر مهاجرت استرالیا روز جمعه ویزای نواک جوکوویچ، اولین تنیسور جهان را به دلیل بی توجهی به محدودیت های کرون برای ورود به این کشور لغو کرد. در صورت تایید نهایی این دستور، جوکوویچ باید قبل از شروع مسابقات در روز دوشنبه هفته آینده استرالیا را ترک کند.

جوکوویچ 34 ساله که برای قهرمانی در دهمین مسابقات اوپن به استرالیا سفر کرد، می تواند مجدداً در دادگاه به تصمیم دولت استرالیا اعتراض کند.

الکس هاوک وزیر مهاجرت استرالیا بعد از ظهر جمعه در بیانیه ای اعلام کرد که تصمیم برای لغو ویزای نواک جوکوویچ بر اساس سلامت و نظم عمومی است. آقای هاوک گفت که به شدت متعهد به حفاظت از مرزهای استرالیا، به ویژه در مواجهه با شیوع جهانی پوند است.

سرویس مهاجرت استرالیا قبلاً ویزای نواک جوکیچ را در 6 ژانویه، اندکی پس از ورود او به این کشور، به دلیل عدم وجود شواهد دال بر واکسیناسیون کرونا لغو کرده بود. اولین تنیسور جهان در دادگاه اداری این تصمیم را باطل کرد.

نواک جوکوویچ مخالف واکسن علیه تاج است. وقتی به استرالیا رسید، وقتی از او پرسیدند “آیا در 14 روز گذشته به خارج از کشور سفر کرده اید؟” چیزی که بعدا معلوم شد درست نیست. جوکوویچ می گوید که پاسخ اشتباه از اشتباه دستیارانش بوده است.

از سوی دیگر، قهرمان 20 دوره گرند اسلم، پس از ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب علیرغم اینکه مجبور به قرنطینه شده بود، به مصاحبه با یک روزنامه نگار اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید  پرسپولیس با این ترکیب قهرمانی را می خواهد
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *