مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تاریخ اعزام مشمولان فوق دیپلم، دیپلم و فوق لیسانس 1377.

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


تاریخ اعزام فوق دیپلم، دیپلم و لیسانس

تشویق کننده: سازمان وظیفه عمومی ناجا از کلیه افراد دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس، دیپلم یا پایه که تا مهرماه امسال گواهی آمادگی به خدمت دریافت کرده اند دعوت به عمل آورد.

سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه فارغ التحصیلان دوره های نیمه حضوری، تحصیلات تکمیلی و پایه که در تاریخ 19 مهرماه گواهی آماده به خدمت دریافت کرده اند، مراتب را به یکی از دفاتر نیروی انتظامی (پلیسی) معرفی کنند. +10) زندانیان را با مراکز آموزشی آشنا کرده و بر اساس اطلاعات مندرج در آن عمل می کند.

زمان ارسال مدارک فوق، مدارک تحصیلی و دانشجویان به خدمت

در این اطلاعیه آمده است؛ زندانیان مقیم تهران بزرگ باید روز شنبه 20 مهرماه ساعت 6 صبح و زندانیان ساکن سایر استان ها ساعت 7 صبح در تاریخ تعیین شده در محل و مراکز درج شده در شناسنامه مشمول حضور داشته باشند. به مرکز آموزش نیروی هوایی به اورژانس مراجعه کنید.

باید بگویم؛ عدم حضور در موعد مقرر در زمان و مکان معین غیبت محسوب و برابر ماده 58 قانون خدمات کشوری موجب محرومیت اجتماعی می شود.

بر اساس اعلام سایت پلیس، متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir سامانه تلفن گویا به نشانی 096480 یا کانال سازمان در پیام رسان سروش sarbazvazifeh @ آخرین اخبار را دریافت کنید.

جداکننده خط

بیشتر

افزایش سن خدمت سربازی + جزئیات

قانون جدید معافیت دو برادری + جزئیات


بیشتر بخوانید  نفیسه روشن کربلایی چقدر با پلنگش / رفقای تیپ فرق دارد!
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *