مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

هشدار قرمز هواشناسی هرمزگان: مراقب سیل باشید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل مدیریت بحران هرمزگان گفت: با توجه به اعلام هشدار هواشناسی در سطح قرمز و احتمال وقوع سیلاب در استان، تمامی نیروهای امدادی در آماده باش هستند.

حسن زاده گفت: از امشب تا جمعه وضعیت جوی و دریا در استان به دلیل فعالیت سامانه موسمی ناپایدار است و هواشناسی نسبت به بارش شدید باران همراه با رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید، تگرگ و گرد و خاک هشدار قرمز داده است. .

وی از آمادگی نیروهای کمکی، خدماتی و فنی در تمامی استانداری های استان خبر داد و گفت: مرخصی تمامی مدیران تا پایان هفته لغو شده است.

مدیرکل مدیریت بحران هرمزگان گفت: با توجه به طغیان رودخانه ها و احتمال طغیان از مردم تقاضا داریم از تردد غیرضروری در جاده های روستایی و شهری به ویژه آبنماها خودداری کنند.

حسن زاده گفت: مردم از شنا در دریا، اقامت و تفریح ​​در مراتع، دشت و رودخانه های فصلی و ارتفاعات پرهیز کنند.

وی گفت: شناورهای سبک ماهیگیری و تفریحی نیز از تردد دریایی خودداری کنند.

هلال احمر در آماده باش کامل است

مختار سلحشور مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان نیز گفت: با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیلاب در استان، تیم های امدادی و تجهیزات لجستیکی جمعیت هلال احمر در آماده باش کامل هستند.

سلحشور گفت: شهروندان به هشدارهای هواشناسی توجه کنند و از تردد در رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند و با تیم های امدادی همکاری کنند.

بیشتر بخوانید  در آینده نزدیک در مسیر تهران به چالوس تست ترافیک انجام دهید
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *