مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

در آینده نزدیک در مسیر تهران به چالوس تست ترافیک انجام دهید

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



سردار سید کمال هادیانفر ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: 96 درصد مساحت حمل و نقل کشور در محدوده راه ها و 236 هزار کیلومتر راه کشور قرار دارد.

وی افزود: در سال های اخیر محورهایی در زمینه توسعه و تسهیل ترافیک به جاده های کشور افزوده شده است که منجر به کاهش زمان سفر و افزایش ایمنی شده است.

سردار هادیان فر گفت: در گذشته ترافیک گسترده ای که در جاده ها به ویژه در محورهای شمالی کشور صورت می گرفت ، همیشه یکی از اصلی ترین دغدغه های ما بوده است ، غالباً عزیزان ما در صف های طولانی بودند و ما مجبور بودیم به مسیرهای یک جهته ، که این اقدام حقوق هموطنان ما را نقض می کند.

وی افزود: زیرساخت های موجود منطقه راه ما در کشور قدیمی به ظرفیت محدود پاسخ می دهد ، زیرا در محور چالوس علیرغم اقدامات گسترده ، با وجود فاصله کم در کیلومتر از این جاده ، همچنان شاهد هستیم که زیرساخت های ترافیکی ما در این محور ، “ما با مشکلی روبرو هستیم و ساعت ها طول می کشد تا کسی این مسیر را طی کند و از مبدا به مقصد برود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: با تلاش ها و نیازی که ما از نوروز 98 به عنوان مطالبه اجتماعی از دفتر مقام معظم رهبری ، ریاست جمهوری و هیئت حاکمه مطرح کرده ایم ، دولت از بنیاد مستضعفان حمایت کرده و وارد این حوزه شده است . “در پایان سال 1998 ، شاهد افتتاح فاز محور چالوس بودیم که 50 دقیقه فاصله در این محور را کاهش داد.

بیشتر بخوانید  دفع پودر شیر خام در گمرک!

وی افزود: امروز از روند اجرای فاز دوم محور چالوس بازدید کردیم و خدا را شکر همه کارشناسان و مشاوران اجرایی این مرحله نخبگان ایرانی هستند و مسئولیت اجرای پروژه عظیم تونل جاده 6400 کیلومتری چالوس را بر عهده دارند ، که در خاورمیانه بی نظیر است. “

سردار هادیان فر گفت: هدف از بازدید امروز ما از این پروژه این است که مسیر تا چه میزان قابل اعتماد است و موارد ایمنی برطرف شده است تا در اسرع وقت کاستی ها و کاستی های موجود برطرف شود و یک دوره آزمایشی در مسیر جنوب اجرا شود. در شمال در امتداد محور تهران به چالوس می توانیم داشته باشیم.

۲۳۵۲۳۷

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *