مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

هرگز گردن مرغ نخورید!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


داشتن بال و گردن مرغ برای زنان ممنوع است

احتمالاً در مورد مضرات بال‌های کبابی، غذایی محبوب این روزها، به‌ویژه برای خانم‌ها شنیده‌اید. اینکه خوردن این مرغ کبابی خوشمزه گاهی ارزش زحمت ندارد و یا کباب مرغ و مرغ کبابی با وجود طعم مطبوعی که به این غذا می دهند روش خوبی برای طبخ نیست.

هرگز گردن مرغ نخورید

مضرات مصرف گردن مرغ

پوست مرغ می تواند بسیاری از آلاینده های محیطی را منتقل کند. چربی های اشباع شده آن می تواند سطح کلسترول را افزایش داده و به کبد آسیب برساند.اگر می خواهید زندگی سالمی داشته باشید یا خود را در برابر بسیاری از بیماری ها بیمه کنید، بهتر است تا حد امکان از مصرف چربی های حیوانی خودداری کنید. حتی پوست ماهی نیز می تواند بسیاری از عفونت ها و بیماری ها را به مصرف کننده منتقل کند.چاقی یک بیماری است و می تواند صدها بیماری را به دنبال داشته باشد یا باعث تثبیت بیماری در بدن شود.

برخلاف تصور عموم، بافت چربی بدن، بافت مرده نیست و امروزه بسیار فعال است، غده درون ریز محسوب می شود و می گویند که آنزیم های مختلفی از این بافت های چربی ترشح می شود به طوری که کل گرسنگی را تحت تاثیر قرار می دهد. و سیستم کنترل اشتها به خصوص اگر این چربی ها در معده انباشته شوند و هر چه قطر و طول معده بیشتر باشد عمر فرد کمتر می شود. بیشتر اسیدها از بافت چربی معده وارد جریان خون می شوند و بر تمام رگ ها تأثیر می گذارند به گونه ای که خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهند.

کبد چرب می تواند منجر به بیماری به نام هپاتیت شروع شود که در 20 درصد بیماران باعث نارسایی کبد می شود که یک بیماری بسیار خطرناک است و به خودی خود می تواند کشنده باشد. هنگام خوردن بال و گردن مرغ مراقب باشید. مواد شیمیایی و سمومی که در دنیای بیرون از بدن شما وجود دارد در بال مرغ جمع می شود و خوردن این قسمت خوشمزه مرغ باعث بیماری های زیادی می شود. فکر نمی کنم درست باشد که بگوییم به طیور مانند جوجه ها هورمون های استروئیدی تزریق می شود زیرا این هورمون ها بسیار گران هستند و از نظر اقتصادی برای کشاورزان مقرون به صرفه نیستند.

معمولاً به طیور آنتی بیوتیک داده می شود که از آنها در برابر بیماری محافظت می کند و به افزایش وزن و رشد سریع آنها کمک می کند. توصیه می شود با نصف شدن آنتی بیوتیک ها دام و طیور ذبح شوند تا آنتی بیوتیک ها تا زمانی که گوشت به بازار عرضه نشود به انسان منتقل نشود اما متاسفانه در بسیاری از موارد اینطور نیست و به همین دلیل است که برخی افراد بدون مصرف آنتی بیوتیک ها در مقابل انواع آنتی بیوتیک مقاومت می کنند. دانستن علت . .

بیشتر بخوانید  آیا زنان هم به سرطان پروستات مبتلا می شوند؟

زیرا مواد شیمیایی و سموم بیشتر در چربی ها حل می شوند و اساس بیماری هایی که در حال حاضر در کشور ما بسیار شایع است بیماری های قلبی عروقی ناشی از چربی خون یا چربی خون است که از طریق چربی های حیوانی منتقل می شود. در مورد مرغ، توصیه می شود پوست مرغ را نخورید زیرا حاوی بیشتر اسیدهای چرب اشباع شده یا چربی است که می تواند باعث افزایش وزن و افزایش کلسترول شود. این چربی ها گاهی در داخل معده و کنار ران مرغ یافت می شوند که باید حذف شوند.

پوست مرغ می تواند آلاینده های محیطی زیادی را به همراه داشته باشد، چربی های اشباع شده آن می تواند سطح کلسترول خون را افزایش داده و به کبد آسیب برساند.زنان با رسیدن به سن بلوغ جهش ایجاد می کنند و یکی از این تغییرات با افزایش قد دیده می شود، ترکیبی از تغییرات در بدن آنها. بدن

قبل از بلوغ، دختران در ذخایر چربی بدن مانند پسران هستند، اما به محض ورود به بلوغ و تجربه اولین قاعدگی، میزان چربی انباشته شده در بدن آنها تا 30 درصد افزایش می یابد و بنابراین احتمال ابتلای زنان بیشتر از مردان است. برای زنان، آنها همچنین چاق می شوند و هورمون های مختل، افزایش سطح تستوسترون در خون و مشکلاتی مانند رشد مو دارند.

هرگز گردن مرغ نخورید

منبع چربی و آلودگی در گردن مرغ

پوست مرغ می تواند بسیاری از آلاینده های محیطی را منتقل کند. چربی های اشباع شده آن می تواند کلسترول را افزایش داده و به کبد آسیب برساند.اگر می خواهید زندگی سالمی داشته باشید یا خود را در برابر بسیاری از بیماری ها بیمه کنید، بهتر است تا حد امکان از چربی حیوانی حتی پوست ماهی پرهیز کنید.این ماده باعث انتقال بسیاری از عفونت ها و بیماری ها به بدن می شود. مصرف کننده بیماری است و می تواند صدها بیماری را ایجاد کند یا باعث تثبیت بیماری در بدن شود.

برخلاف تصور عموم، بافت چربی در بدن، بافت مرده نیست و بسیار فعال است، بلکه غده درون ریز محسوب می شود و گفته می شود که بافت های چربی مختلف آنزیم های مختلفی ترشح می کنند که بر کل سیستم کنترل گرسنگی و اشتها تاثیر می گذارد. مخصوصاً اگر این چربی ها در معده جمع شوند و هر چه قطر و طول معده بیشتر باشد، عمر انسان کمتر می شود و بیشتر اسیدهای بافت چربی وارد جریان خون می شوند و بر تمام رگ ها تأثیر می گذارند به طوری که خاصیت ارتجاعی آنها از بین می رود. .

بیشتر بخوانید  معرفی هالوپریدول، مصرف، عوارض جانبی، موارد منع مصرف

کبد چرب می تواند منجر به بیماری به نام هپاتیت شروع شود که در 20 درصد بیماران باعث نارسایی کبد می شود که بیماری بسیار خطرناکی است و در نوع خود منجر به مرگ می شود.

رابطه بین طیور و آنتی بیوتیک ها

مراقب باشید هنگام خوردن بال و گردن مرغ، بسیاری از مواد شیمیایی و سمومی که در دنیای خارج از بدن شما وجود دارد در بال مرغ جمع می شود و اگر این قسمت خوشمزه مرغ را بخورید به بیماری های زیادی مبتلا خواهید شد. فکر نمی کنم درست باشد که بگوییم به طیور مانند جوجه ها هورمون های استروئیدی تزریق می شود زیرا این هورمون ها بسیار گران هستند و از نظر اقتصادی برای کشاورزان مقرون به صرفه نیستند.

معمولاً به طیور آنتی بیوتیک داده می شود که آنها را از بیماری ها محافظت می کند و باعث افزایش وزن و رشد سریع آنها می شود تا زمانی که این گوشت فروخته شود این آنتی بیوتیک ها به انسان منتقل نمی شود اما متاسفانه در بسیاری از موارد اینطور نیست.

در نتیجه برخی افراد خود به خود بدون اینکه علت آن را بدانند به آنتی بیوتیک های مختلف مقاوم می شوند. این آنتی بیوتیک ها را می توان از طریق شیر، گوشت و منابع مختلف حیوانی به دست آورد. زیرا معمولا مواد شیمیایی و سموم در چربی ها حل می شوند و اساس بیماری هایی که در حال حاضر در کشور ما بسیار شایع است، بیماری های قلبی عروقی ناشی از چربی خون یا چربی خون چربی های LDL است که از طریق چربی های حیوانی منتقل می شود.

در مورد مرغ، توصیه می شود پوست مرغ را نخورید زیرا حاوی بیشتر اسیدهای چرب اشباع شده یا چربی هایی است که باعث افزایش وزن و کلسترول بالا می شود. این چربی ها گاهی در داخل شکم مرغ و در کناره های ران مرغ یافت می شوند که باید برداشته شوند.پوست مرغ می تواند حامل بسیاری از آلاینده های محیطی باشد، چربی های اشباع شده آن می تواند کلسترول خون را افزایش داده و به کبد آسیب برساند.

بیشتر بخوانید  در چه صورتی باید به متخصص درد مراجعه کنم ؟

————————————————- — ——————————————— ———- —— —————————

رضایت آنی، پشیمانی ماندگار

دلیل طعم بال مرغ، چربی زیادی است که در قسمت‌های آن جمع می‌شود و هر چیزی که خوشمزه باشد لذت آنی و حسرت ماندگار ایجاد می‌کند. در مورد گردن مرغ گفته می شود که گردن گذرگاه بسیاری از بافت های عصبی است و غدد لنفاوی زیادی در گردن وجود دارد که احتمالاً می تواند منجر به انتقال برخی از ترکیبات مضر برای انسان شود و توصیه می شود که زنان و دختران نمی خواهند.

زنان با رسیدن به سن بلوغ جهش ایجاد می کنند و یکی از تغییراتی که علاوه بر افزایش قد مشاهده می شود ترکیبی از ترکیب بدن است.دختران قبل از بلوغ از نظر ذخایر چربی بدن مانند پسران هستند اما به محض رسیدن به بلوغ و تجربه آن اولین قاعدگی در بدن آنها تا 30 درصد افزایش می یابد و بنابراین زنان در مقایسه با مردان در معرض خطر بیشتری برای افزایش وزن و تجمع چربی هستند.

و وقتی چربی زیادی در بدن وجود داشته باشد متابولیسم بدن کاهش می یابد بنابراین در پسران توده عضلانی افزایش می یابد و در دختران چربی به بدن اضافه می شود که انرژی مانند قند و چربی در ماهیچه ها تولید می کند. زنان دارای ماهیچه های نازک تر و چربی بیشتر و در نتیجه مقاومت بیشتری هستند و مردان دارای عضلات بزرگتر و چربی کمتر و در نتیجه مقاومت کمتری هستند. ذخيره انرژي ماده باعث مي‌شود در مقابل درد، گرسنگي، تشنگي و استرس مقاوم‌تر شوند، حتي اگر اندام‌هاي لاغرتري دارند.

مسئله چاقی به جز موارد معدودی که جزو بیماری هاست، مربوط به انرژی دریافتی و مصرف انرژی است. مانند درآمد، هر چه از مخارج خود درآمد بیشتری داشته باشیم، بیشتر به عنوان پس انداز ذخیره می شود و تبدیل به سرمایه می شود. برای تجمع چربی از قسمت های چرب دام و طیور استفاده می شود که این انرژی دریافتی افزایش می یابد و در نتیجه چاقی سریعتر ظاهر می شود.

وقتی آقایان چاق می شوند استروژن بدنشان افزایش می یابد و فرم بدنشان به فرم بدن خانم ها می رسد و خانم هایی که از این طریق چاق می شوند هورمون ها به هم می ریزند و نسبت تستوسترون خون را افزایش می دهند و در رشد مو مشکل دارند.

————————————————- — ——————————————— ———- —— —————————

گردآوری شده توسط مجله اینترنتی تشویق

مرجان امینی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *