مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نیکی کریمی در فیلم مالینا + عکس

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


نیکی کریمی در فیلم مالینا + عکس

نیکی کریمی در فیلم مالینا

تمشک پنجمین فیلم است آن است سالور کارگردانی کرد و ضبط این اثر در شمال کشور انجام شده. نیکی کریمی در این فیلم با مهدی پاکدل و مهران احمدی او یک بازیگر سینمای ایران شد که برای فیلم های دیوانه از قفس بیرون پریدند و برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شدند.او امسال با دو فیلم در این رویداد سینمایی حضور خواهد داشت.
نیکی کریمی به تازگی در فاز دوم سریالکشور قدیمی” کارگردانی شده توسط کمال تبریزی و حضورش در مرحله دوم کار طی یکی دو روز آینده به پایان می رسد.

نیکی کریمی در فیلم مالینا + عکس

او نقش خود را ترک کرد سریال تبریزسال آینده و در حین فیلمبرداری فاز سوم اجرا خواهد کرد

این اولین تجربه تلویزیونی کریمی است. اگرچه او بیش از دو دهه است که در سینمای ایران حضور پررنگی داشته است، اما قبل ازکشور قدیمیبازی در سریال های تلویزیونی را تا تبریزی کارگردانی که در این فیلم بازی می کرد نپذیرفتخیابان های ساکتبا او همکاری کرد و به او پیشنهاد بازی در سریال «سرزمین کهن» را داد.

کریمی هم با دو فیلمتمشک» ایجاد شده توسط سامان سالور و “زندگی جای دیگری است” کارگردانی شده توسط منوچهر هادی این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت

نیکی کریمی در فیلم مالینا + عکس

نیکی کریمی و مهدی پاکدل در «تامشکو»
در خلاصه داستان این فیلم آمده است:حمید و هما زوج ناباروری هستند که تصمیم گرفتند از طریق رحم اجاره ای بچه دار شوند. این دو در مسیر تعقیب و انتخاب فردی قابل اعتماد برای این منظور با زن جوانی به نام رضوان آشنا می شوند که با وجود شرایط مساعد دچار مشکل می شود. اتفاقی که پس از آشنایی با رضوان برای این زوج می افتد باعث می شود که شناخت جدیدی از خود و محیط اطرافشان به دست آورند.»

بیشتر بخوانید  تست عشق - آیا واقعا عاشق هستید؟

نیکی کریمی در نمایی از فیلم «تامسکو»

نیکی کریمی در فیلم مالینا + عکس

«زندگی جای دیگری است» نیز داستان یک پزشک بیمارستان است که پس از سال ها نجات جان بیماران، حالا با بیماری خود مبارزه می کند. نیکی کریمی در این فیلم در کنار حامد بهداد و یکتا ناصر همکاری کرد.

گردآوری شده توسط: دالگرم


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *