مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نحوه آموزش به دانش آموزان بیمار و عروق کرونر اعلام شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



سخنگوی وزارت آموزش و پرورش به تشریح وضعیت تحصیل دانش آموزان مبتلا به بیماری عروق کرونر و بیماری خاص پرداخت.

صادق ستاری فرد، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره وضعیت تحصیل دانش آموزان مبتلا به بیماری های عروق کرونر و بیماری های خاص که قادر به حضور در مدرسه نیستند، گفت: این موضوع هفته گذشته مطرح شد و پیشنهاداتی ارائه شد.

وی افزود: در خصوص نحوه آموزش این دسته از دانش آموزان تصمیم گیری شد و مقرر شد محتوای مورد نیاز استاد از طریق یک پلتفرم شاد در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: بر این اساس معلم چه در خارج از آموزش رسمی و چه در دوران تحصیل مطالب لازم را در قالب پرونده و سایر دروس ارائه می کند و فقط آنها را تدریس می کند و اینطور نیست که در صورت غیبت دانشجو به هر دلیلی غیر از موارد فوق می تواند در این گروه قرار گیرد و از آموزش بهره مند شود.

ستاری فرد همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر برخی شنیده ها مبنی بر مخالفت نمایندگان آموزش و پرورش با تعطیلی مدارس شب گذشته در جلسه کمیته اورژانس تهران با وجود نگرانی از تداوم آلودگی هوا، توضیح داد: جمع بندی و آموزش و پرورش تنها یک عضو است. نماینده استان در جلسات استانی شرکت می کند و بیشتر با توجه به شرایط و مقتضیات استانی تصمیم گیری می شود.

وی افزود: این کمیته به این نتیجه رسیده است که مدارس تعطیل نشود، بلکه فعالیت های آزاد، ورزش و اردوهای در فضای باز لغو شود. با این حال طبق گزارش هایی که به دست ما رسیده وزن آلاینده ها به تدریج در حال کاهش است. ضمناً آموزش و پرورش مجری مصوبات و مصوبات کمیسیون شرایط اضطراری لازم الاجرا می باشد.

بیشتر بخوانید  دستمزد رونالدو در منچستریونایتد چقدر است؟

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *