مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بازی های فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ۱۰۰ دقیقه است – ایران چطور

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش کوریر، فیفا قصد دارد زمان جام جهانی 2022 را از 90 دقیقه به 100 دقیقه افزایش دهد.

وت فوتبال 100 دقیقه می شود ؟!

روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت:
فیفا در نظر دارد قوانین جدیدی را در مورد زمان موثر قبل از جام جهانی معرفی کند.
یک مطالعه اخیر توسط مرکز بین المللی مطالعات ورزشی (CIES) نشان داد که توپ در لیگ قهرمانان اروپا به طور متوسط ​​تنها در 60.2 درصد مواقع فعال است و بسیاری از آنها شکایت دارند که در برخی بازی ها انجام 60 دقیقه بازی دشوار است. بازی واقعی .
🔹برآوردهای فعلی حاکی از آن است که تمدید جام جهانی 2022 قطر حداقل 10 دقیقه طول می کشد و جانی اینفانتینو، رئیس فیفا این پیشنهاد را تایید کرد، اما فیفا ابتدا باید اتحادیه بین المللی فوتبال (IFAB) را به عنوان تنها نهاد تأسیس کند. فوتبال، مجوز بگیر

جام جهانی قطر 140 میلیون! / بلیت مکان ویژه 70 میلیون تومان

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق مشترک بازرگانی ایران و قطر می گوید: هنوز مجوز تور جام جهانی قطر از سوی شرکت های هواپیمایی صادر نشده است. این در حالی است که برخی از ایرلاین ها فروش تور جام جهانی را آغاز کرده اند. تورها از 50 میلیون تومان تا 137 میلیون تومان.

مرحله دوم بلیت فروشی فیفا از دیروز 15 فروردین آغاز شد. فروش بلیت جام جهانی قطر تا ساعت 13:30 روز 8 اردیبهشت از طریق فیفا انجام می شود.

مدیر فروش یکی از این نمایندگی ها می گوید: با نرخ فعلی دلار، تور سه روزه حدود 79 میلیون تومان، تور هفت روزه 108 میلیون تومان و تور 11 روزه حدود 137 میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید  واکنش متفاوت علی دایی به شکسته شدن رکوردش توسط رونالدو -

میرانی، عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی مشترک ایران و قطر: قیمت بلیت بستگی به مکان دارد. بلیت سه مسابقه سطح اول حدود چهار میلیون تومان و در مکان ویژه حدود 70 میلیون تومان است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *